نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. مرداد 1397 - 23:31
نماینده گچساران و باشت درمجلس با ارسال نامه ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون دراین مجموعه استخدام شده اندرا مطالبه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت درمجلس در این نامه که خطاب به اورنگ ایلامی نوشته شده لیست افرادی را مطالبه می کند که به شکل رسمی، قراردادی، پیمانکاری و هر روش دیگری در بهداشت و درمان گچساران و باشت مشغول شده اند.

وی همچنین خواستار تفکیک این لیست به شهرستان، محل فعالیت و تاریخ شروع به کار و همچنین ذکر تلفن افراد استخدام شده می کند.تاجگردون تاکید می کند که ازبین کارکنان مشغول به خدمت شده، آنانی که وابسته به مدیران و کارمندان شبکه ها و دانشگاه هستند نیز مشخص شوند.

دراین نامه نماینده گچساران و باشت همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدمی خواهد که  کسانی که با توصیه شخص خود (تاجگردون )مشغول به کار شده اند نیز مستند اعلام کند.

این نامه که درچهارم تیرماه از سوی تاجگردون ارسال می شود و به نوعی توپ را در زمین دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهد و البته دستور ایلامی در پی نوشت نامه نیز نشان می دهد که اقدام در این خصوص به معاونت پشتیبانی دانشگاه سپرده شده است و حال باید منتظر ماند و دید که دانشگاه علوم پزشکی به دستور تاجگردون ترتیب اثر می دهد و این لیست را اعلام می کند و اگر اعلام نماید آیا نماینده گچساران و باشت یا دانشگاه حاضر به رسانه ای کردن آن نیز هستند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها