نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. فروردين 1397 - 12:35
شهردارگچساران گفت: در سه ماهه آخر سال گذشته بیش از 250 هزار متر مربع از معابر گچساران آسفالت شد که این میزان آسفالت در معابر کمتر توسعه یافته این شهر که قریب بر 27 سال از آسفالت اولیه این نقاط گذشته بود، انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری، شهردار گچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی  با بیان اینکه در سال گذشته  یک هزار و 600 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری به این شهرستان اختصاص داده شد،گفت:در سه ماهه آخر سال گذشته بیش از 420 هزار متر مربع  معابر شهر گچساران آسفالت، روکش و لکه‌گیری انجام گرفت.

 وی افزود: در سه ماهه آخر سال گذشته بیش از 250 هزار متر مربع از معابر گچساران آسفالت شد که این میزان آسفالت در معابر کمتر توسعه یافته این شهر که قریب بر 27 سال از آسفالت اولیه این  نقاط گذشته بود، انجام گرفت.

ظفری درادامه تصریح کرد:در یک ماهه گذشته  برای استقبال از بهار  170 هزار متر مربع  از معابر گچساران آسفالت، روکش و لکه‌گیری شد که این میزان آسفالت، روکش و لکه‌گیری معابر به وسیله 550 تن قیر در مناطق مختلف این شهر انجام گرفت.

 شهردار گچساران افزود:مناطقی که در یک ماه گذشته روکش آسفالت شدند شهرک جزیره، بلوار خلیج فارس، شهرک معلم، حد فاصل فلکه فرودگاه  به فلکه سرباز، گلستان، 108 دستگاه و مسیر فلکه سرباز به پارک بانوان و زیرگذر در دو مسیر رفت و برگشت روکش آسفالت شد.

وی در ادامه اظهارکرد: همچنین معابر مناطقی از جمله جاده پازنان، پل بازار روز، پل مطبوعات و بازار میوه فروشی‌های گچساران نیز دراین طرح آسفالت شده است.

شهردار گچساران تصریح کرد: دربرخی از معابری که نیاز به لکه‌گیری آسفالت داشته است، از فلکه نرگسی تا میدان فرودگاه در دو مسیر رفت و برگشت، کوی رزمندگان، شهرک معلم و محلاتی معابر این محلات نیز لکه‌گیری صورت گرفت.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها