نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. دى 1396 - 13:38
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به دستورامام (ره)گفت:چنین برنامه ای در همه فرودگاه های کشور برای حفاظت از هواپیماها و شخصیت ها تشکیل شد و سپاه پاسداران هرکجا قدم گذاشت افتخار آفرید و برای انقلاب و اسلام زحمت ها کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت:امام علی (ع)فرمودند:ای مردم خداوند شما را به پرهیزکاری سفارش کرده است و آن را منتهای خوشنودی خود قرار داده است و همین است آنچه از بندگان خود خواسته است و خداوند همه کار ما را می داند ، می بیند و ثبت می کند.

وی درادامه با اشاره به میلاد حضرت عیسی (ع)افزود:میلاد حضرت مسیح این پیغمبر بزرگ خداوند را به همه مردم خصوصا مسیحیان تبریک عرض می کنیم، پیغمبران هدفشان یکی بود واز آدم ابوالبشر تا حضرت خاتم (ص)هر پیامبری که برانگیخته شد برای ارشاد بشر و اقامه امر الهی در زمین بود .

صفایی درادامه با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی تصریح کرد:امسال تا کنون چندین زمین لرزه در کشورمان به وقوع پیوسته که درکرمانشاه متاسفانه خساراتی در پی داشت و تعدادزیادی از هموطنانمان دراین زلزله جان سپردند .

وی اظهارکرد:در این چند روز اخیر هم در تهران بحث زلزله بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در واقع هشدار بسیار بزرگی است هم برای تهران و هم کل ایران،که باید توجه داشت بلاهای طبیعی برخی مواقع آثار بسیار عجیبی را به جا می گذارند و در زلزله بم که چندین سال پیش به وقوع پیوست چندین هزار نفر در زیرآوار جان سپردند.

امام جمعه موقت گچساران افزود:این موضوع می طلبد که مسئولین از صدر تا ذیل در اقصی نقاط کشور به فکر بیافتند ،باید مردم و مسئولین نسبت به احداث ساختمان ها حساسیت بیشتری به خرج دهند.

صفایی ادامه داد:واقعا جای بسی تشکر دارد که در شهر ما ،این بافت فرسوده را دارند آباد می کنند و این خانه های قدیمی را بسیار خوب بنا می کنند که باید هم مردم و هم مسئولین نهایت دقت را در امر ساخت و ساز داشته باشند و محکم بسازند.

خطیب نماز جمعه گچساران با اشاره به رحلت آیت الله حائری شیرازی ، اظهارکرد:در این روزها عالم ربانی و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله حائری شیرازی روحش به ملکوت اعلی پیوست که رحلت این عالم ربانی را به بیت مکرم ایشان و دیگر بستگانشان تسلیت عرض می نماییم.

وی درادامه با اشاره به فرمایشی از مرحوم حضرت آیت الله حائری شیرازی گفت:ایشان نقل کرده اند که جهان همانند یک خانه است و خداوند صاحب آن ،ما خیره به دیوار خانه ایم درحالی که صالحین تماشای صاحب خانه می کنند.

امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به شهادت "علی خوش لفظ" از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت:جانباز انقلاب اسلامی "علی خوش لفظ" که به تعبیرمقام معظم رهبری خوش معنا، از دار دنیا رفتند که باید قدر بدانیم چنین انسان های ارزشمندی را ،آنهایی که هرچه داشتند در کف اخلاص گذاشتند و برای دفاع از اسلام و انقلاب و راه امام(ره) تقدیم کردند.

صفایی افزود:چندین سال است که از دفاع مقدس می گذرد اما هنوز شهیدانی را می آورند که شاید تنها پلاکی از آنها باقی مانده باشد هنوز عزیزانی هستند روی تخت بیمارستان ها درد می کشند و علی خوش لفظ ها از میان ما یکی پس از دیگری رخت برمی بندند و به لقاء خدا می روند.

وی درادامه با اشاره به 5دیماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به دستورامام (ره)گفت:چنین برنامه ای در همه فرودگاه های کشور برای حفاظت از هواپیماها و شخصیت ها تشکیل شد و سپاه پاسداران هرکجا قدم گذاشت افتخار آفرید و برای انقلاب و اسلام زحمت ها کشید.

وی با اشاره به اجلاسیه اخیر نماز در هرمزگان گفت:نامه ای که مقام معظم رهبری به این اجلاسیه نوشتند بسیار حائز اهمیت است  و رهبری فرمودندبندگان صالح و نیکوکار خداوند باید این را درسی برای خود بدانند و به نماز دعوت کنند.مسئولان نظام اسلامی باید امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند وباید در ادارات ، مساجد ،دانشگاه هاو جای جای این کشور اسلامی مسئله نماز بسیار پررونق باشد.

انتهای پیام

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها