نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. شهريور 1396 - 22:40
تاجگردون گفت:اکنون هم برای تمامی موضوعات کاری چه این وری و چه آن وری که بنده عرض کردم اگر مردم گچساران تاجگردون اصلاحطلب را انتخاب می کنندچون فکر می کنند تاجگردون اصلاحطلب بهتر می تواندبرایشان کار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شورای شهر گچساران که در سالن جلسات فرماندرای این شهر برگزار شد ،گفت: امروز آن چیزی که دوستان باید بدانند این است که در اداره کشور ،شهر ، استان و آنچیزی که باید نماد بیرونی کارمان باشد مردم به ما نگاه می کنند؛ وقتی ببینند خان و کدخدا اینطور به جان هم می پرند دیگراز  پایین دست نباید انتظار داشته باشیم که به هم نپرند.

وی افزود:در بحث شورای قبلی من شهادت می دهم که همه با هم تلاش کردند و در فعالیت ها نقاط اشتراکمان را حداکثر کردیم یعنی در تمام جلسات فقط در مورد نقاط اشتراک صحبت کردیم و اصلا به نقاط افتراق توجه نکردیم و این خیلی خوب است که حتی خجالت بکشیم نقاط افتراق مان را مطرح کنیم.

 تاجگردون تصریح کرد: صدایی که از شورا بلند شد صدای افتراق نبود و اینطور نبود که همه با هم یکدل و یک صدا باشند اگر چه نظر و عقیده با هم فرق می کرد ،چه من تاجگردون یا یک نیروی سیاسی دیگر حق ندارم نقاط اختلافی شهرم را با مخالفین سیاسی در عرصه اجرابیاورم که نه قانون به من اجازه می دهد و نه شرع و نه مصلحت مردم اجازه می دهد که بخواهم نقاط اختلافم را بیاورم کف بازار و خیابان.

نماینده گچساران و باشت درمجلس ادامه داد:باید بدانیم که وقتی امانتی که خدا و مردم به ما داده است این امانت را به نحو مطلوب به آن جایی که می خواهیم برسانیم .رسانه ها و بخوص برخی دوستان اصلاحطلب از ما گلایه می کنند که تاجگردون تلاش کرد که مهندس بیطرف اصلاحطلب ترین فرد کابینه دولت آقای روحانی از مجلس رای نیاورد و من هم توضیح مفصل داده م که قضیه چه بوده است.

وی افزود:چرا این اتفاق افتاد چون یک نقطه اشتراک برای اتصال منافع سیاسی با منافع مردم نتوانسیتم انتخاب کنیم و نتوانستیم رای اعتماد به شما بدهیم ومردم به شما رای اعتماد داده اند برای اتصال نقاط اشتراک.

تاجگردون اظهارکرد:به شورای قبل نمره مثبت می دهم و اگر هم اشتباه و قصوری بوده است طلب مغفرت می کنیم از خدای متعال و پیشگاه مردم، و اگر هم توانستیم کاری انجام دهیم که خود نوعی اجر اخروی است.

وی گفت:اکنون هم برای تمامی موضوعات کاری چه این وری و چه آن وری که بنده عرض کردم اگر مردم گچساران تاجگردون اصلاح طلب را انتخاب می کنندچون فکر می کنند تاجگردون اصلاح طلب بهتر می تواندبرایشان کار کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارکرد:نه اینکه بواسطه سیاست و صرف سیاسی بودن بخواهندانتخاب کنند خیلی مهم است ما چگونه با انتخاب خودمان به خودمان نگاه کنیم و ببینیم الان کارمان چیست دربحث شورا ها من واقعا امروز حتی در حوزه خودم هم شاهدم که در برخی نقاط استان برخی اعضا جلسات را ترک کرندکه ترک این جلسات اصلا معنی ندارد،نشد که نشد وظیفه قانونی ماست که دریک مسیری را بیافتیم که مردم انتخاب کرده اند و مردم من و شما را انتخاب کردند .

وی گفت: روزی به شوخی عرض کردم  زمانی که آقای زینل زاده از شهرداری استعفا کردند برخی از اعضای شورای شهر نزد ما به تهران آمدند و گفتند که کمک کنید آقای شهردارکه امروز خزانه را تخلیه کرده است معضلاتی دارد و کمک کنید حل شودکه بنده درجواب گفتم  شما اشتباه کردیدو باید با استعفای زینل زاده موافقت می کردیدو پیروز سیاسی میدان می شدید.

تاجگردون ادامه داد:این نوع رفتار که همه از همه اعضایمان استفاده کنیم که بهتر کار کنیم اصل موضوع است و حق نداریم خودمان را بازیچه تاجگردون و یا فرد دیگری قرار دهیم ، فکرتان را مستقر کنیدبه خاطر اینکه که چگونه می شود این امانتی که به شما سپرده شده است به نحو مطلوب به نتیجه برسانید.

وی گفت:این 4سال هم به زودی خواهد گذشت و من استدعا دارم از روز اول نقاط اشتراکتان را حداکثر کنید نقاط افتراقتان را مخفی کنید و با حرمت با هم صحبت کنید و شک نکنید که اخلاق اسلامی هم این است و برای رعایت حقوق مردم در جامعه تلاش کنید.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها