نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. ارديبهشت 1396 - 17:09
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: که بیش از 350 هزار نفر در این استان در انتخابات شرکت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: که بیش از 350هزار نفر در این استان در انتخابات شرکت کرده اند.

فتاح محمدی بامداد شنبه اظهار داشت: به دلیل ازدحام جمعیت در شعبه های اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد امروز سه بار و در ساعت های 18، 20 و 22 بر اساس اعلام وزارت کشور زمان رأی گیری در این استان تمدید شد.

وی افزود که این استان در انتخابات دارای افزون بر 500 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بود.

محمدی بیان کرد: کار جمع آوری آرای افراد واجد شرایط رأی دادن در کهگیلویه و بویراحمد در 924 شعبه ثابت و سیار انجام شد.

وی عنوان کرد که حدود 400 هزار نفر در انتخابات روزگذشته در کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده و رأی خود را به صندوق ها انداختند.

 

منتخبان شورای شهر یاسوج

 

محمد کاظم نظری افزود:از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج، فرشاد نگین تاجی با کسب 12 هزار و 705 رأی به‌عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی عنوان کرد: در این انتخابات  محمدرحیم دهراب‌پور 8 هزار و 206 رای، سید هدایت اکبری 7 هزار و 533 رای،  مسعود خوبانی 6 هزار و 984 رای، علی اکبری‌تبار 6 هزار و 726 رای،  بهنام عباس‌نژاد 5 هزار و 701 رای و خدابخش امیری 5 هزار و 631 رای کسب کردن۴۶۱۴

 

منتخبان شورای شهر دهدشت

فرماندار کهگیلویه نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت را اعلام کرد.

، علی پوزش افزود نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت را اعلام کرد.

فرماندار کهگیلویه گفت: محمد آرانپور با 8259 رأی، زین‌العابدین بالوایه با 6902 رأی، خسرو دیدار با 6850 رأی، فرزاد آذریان با 6671 رأی، ایرج سخن‌سنج با 5968 رأی، شهاب‌الدین تقوی با 5547 رأی و محمدحسین جمشیدی با 5547 رأی به عنوان منتخبان اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت انتخاب شدند.

پوزش افزود: محمد بخشی با کسب 5340 رأی و سعید دهش با 5340 رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر شدند.

وی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر گفت: 54 شعبه الکترونیکی در سطح شهر دایر بود.

 

منتخبان شورای شهر باشت

بخشدار مرکزی باشت اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر باشت را اعلام کرد.

مهرداد انبازپور افزود: از مجموع 34 هزار و 66 رای واریز شده به16صندوق انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر باشت نادر گرامی با 2هزارو 893 رای، بهادر دارسنج با 2 هزار و 831 رای، ابراهیم ظفری با 2 هزارو 682 رای، حبیب الله احمدی زاده با 2 هزار و 626 رای و محمد جعفر نجاتی چهار راه گشین با 2 هزارو 263 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: مهدی قیصری زاده با یکهزارو 983 رای، هما آذربخت با یکهزارو 967 رای و سید جلال رحیمی بیدک با یکهزار و 732 رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

انبازپور حضور چشمگیر مردم بصیر، ولایی و انقلابی باشت در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را بیانگر بصیرت، هوشیاری و تبعیت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری دانست.

بخشدار مرکزی باشت گفت: حضور هوشیارانه مردم در انتخابات29 اردیبهشت همه تلاش های دشمن را بی نتیجه گذاشت.

 

منتخبان شورای شهر سی سخت

با پایان نتایج شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، نفرات اول تا پنجم پیروز در انتخابات شورای شهر سی سخت مشخص شدند.

ا پایان شمارش آرای هشت صندوق اخذ رای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر سی سخت در مرکز شهرستان دنا منتخبین شورای شهر سی سخت اعلام شدند.

بر اساس اخرین نتایج

زینت نظری با ۱۹۲۵ رای نفر اول

ابراهیم جهانفکر با ۱۸۹۲رای نفر دوم

محمد حسین پرندوار با ۱۵۵۲ رای نفر سوم

داریوش محسنی با ۱۵۳۴ رای نفر چهارم

و مهرزاد وفایی با ۱۳۷۹ رای به عنوان نفرات اول تا پنجم انتخابات شورای شهر سی سخت انتخاب شدند

شهرام جهانفکر نیز با کسب ۱۱۸۰ واحسان امیری با ۱۱۵۶ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سی سخت انتخاب شدند.

گفتنی است مهدی نظری با ۱۰۸۷ رای ،کیانوش صیادی با ۱۰۵۹ رای، عباس کرمی با ۱۰۱۳ رای، فاطمه محمد حسینی با ۸۴۵ رای ،خسرو رسولی با ۸۲۱ رای ،مرتضی کرمی با ۷۶۴رای و جواد مولایی با ۷۰۳رای در جایگاههای بعدی از میان ۱۴کاندیدای انتخاباتی شدند.

 

منتخبان پنجمین دوره‌ انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک مشخص شد+اسامی

 

شهر لیکک با بیش از 19هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان بهمئی است که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باید در مجموع 7 نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر توسط مردم انتخاب شوند که 5 نفر اول به عنوان اعضای اصلی شورا و دو نفر علی البدال می باشند.

طبق نتیجه نهایی شمارش آراء در شهر لیکک اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر به ترتیب محمد روحی فرد 2812 ، فضل الله باغ سخا 2730، خلیل دانشی اصل 2458، شعبان بهمئی 2323 و غیب اله جاوریان 2290 رای اعلام شد.

آقایان  فریبرز خرم پور با  2265 و هوشنگ دهبانی نژادیان 2264 رای توانستند در جایگاه نفرات ششم و هفتم به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر لیکک انتخاب شوند.

در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک در مجموع 54مرد و یک زن نام نویسی کردند که تا پایان مهلت تبلیغات قانونی این تعداد به 28 نفر رسید.

نکته قابل ذکر در این زمینه حضور 2 عضو از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم یعنی آقایان روحی فرد و جاوریان در کنار 5 عضو جدید می باشد.

تعداد صندوق های اخذ رای شورای اسلامی شهر لیکک در این دوره 31 صندوق بود.

 

منتخبان شورای شهر چرام

پس از پایان انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر اعضای جدید شورای شهر چرام معرفی شدند .

 با اعلام فرمانداری چرام آقایان محمد تقی امیری با 2857 رای ، کرم الله سعیدی با 4093 رای ، عطا حدادی با 2598 رای ، ابولفتح بشارت با 2564 رای و محمد مراد پور با 2838 را توانستند با کسب بیشترین رای به عنوان منتخبین جدید معرفی شوند .

گفتنی است هیچ یک از اعضای کنونی شورای شهر نتوانستند در انتخابات روز گذشته آرا لازم برای ورود به شورای پنجم را کسب کنند.

 

منتخبان شورای شهر مارگون مشخص شدند‌

فرماندار بویراحمد گفت: منتخبان شورای شهر مارگون از توابع شهرستان بویراحمد مشخص شدند.

سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: نفرات نخست تا پنجم شورای شهر مارگون بویراحمد به ترتیب مشخص شدند.

وی عنوان کرد: ایرج فقاهتی، صادق افتاده، علی قلی کامیابی، محمد دانشی‌نسب و بهذاد فلسفی از جمله منتخبان شورای شهر مارگون از توابع شهرستان بویراحمد است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها