نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1396 - 8:00
مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقای‌وندا گچساران گفت:ظاهرا دوستان با سیاسی شدن دانشگاه‌ها مشکل دارند که لازم است در این مورد به جمله معروف مقام معظم رهبری که فرمودند خدا لعنت کند کسی را که نمی‌خواهد دانشجوی ما سیاسی باشد، اشاره کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالله  نادری لردجانی در پایان جلسه مناظره میان نمایندگان ۳ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حجت‌الاسلام رئیسی، حجت‌الاسلام روحانی و دکتر قالیباف که بدون شرکت نماینده ستاد روحانی در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: به علت وجود خفقان در دانشگاه‌های گچساران این مراسم در این محل متروکه و قدیمی برگزار شد و تمامی وسائل از جمله سیستم صوتی و .. کرایه شده است.

وی افزود: در طول چند مدت روسای دانشگاه‌های گچساران حتی حضور بعضی از ائمه جمعه را نیز  برنتافتند و ممنوع کردند که فلانی حق ندارد بیاید و فلانی بیاید چه برسد حضور سخنرانان سیاسی.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقای‌وندا گچساران تصریح کرد : ظاهرا دوستان با سیاسی شدن دانشگاه‌ها مشکل دارند که لازم است در این مورد به جمله معروف مقام معظم رهبری  که فرمودند خدا لعنت کند کسی را که نمی‌خواهد دانشجوی ما سیاسی باشد، اشاره کنم.

نادری با اشاره به عدم حضور نماینده ستاد روحانی در این مناظره گفت: آنها برخلاف توافقات صورت گرفته عمل کردند و ما را به مناظره در ستاد روحانی دعوت کردند که باید به این افراد گفت اگر منطق داشتید که باید در همین مکان مورد توافق مناظره می‌کردید.

وی متذکر شد: شما نه منطق دارید و نه قانون‌مدار هستید و با انسان بی منطق و بی‌قانون نمی‌شود مناظره کرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها