نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1394 - 21:45
امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه حکام جنایتکار سعودی پرورش دهند تروریست در منطقه هستندگفت:شهید آیت الله نمر از جمله شخصیت های برجسته روحانی در جهان اسلام بود که منادی اصیل وحدت شیعه و سنی بود و بر این اندیشه پافشاری می کرد که قطعامسلمانان انتقام شیخ نمر را از آل سعود خواهند گرفت.

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ضمن محکومیت جنایت رژیم آل سعود در خصوص اعدام آیت الله شیخ باقر النمر روحانی برجسته شیعی ،گفت:سرانجام دستان پلید حکام آل سعود به خون پاک آیت الله باقر النمر آغشته شد و این روحانی برجسته را به شهادت رساندند.

 

وی افزود:آیت الله نمر در یک خانواده روحانی متولد شد و سالیان  متمادی  در حوزه علمیه قم در محضر اندیشمدان و علمای بزرگ شیعی تلمذنمود ؛سپس به سوریه رفت و سرانجام برای ترویج اسلام ناب و نیز اندیشه و تفکر شیعی در منطقه قطیف عربستان به تبلیغ ، وعظ و خطابه پرداخت.

 

خواجه زاده اظهارکرد:شهید آیت الله نمر از جمله شخصیت های برجسته روحانی در جهان اسلام بود که منادی اصیل وحدت شیعه و سنی بود و بر این اندیشه پافشاری می کرد.

 

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه شیخ نمر وهابیت و دین ساختگی عربستان را از دایره اسلام و مسلمانان خارج می دانست،تصریح کرد:تلاشهای زیادی این روحانی برجسته برای ترویج اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) در عربستان انجام دادو به عنوان یک منتقد در این کشور سکانداری انتقاد به رژیم آل سعود را برعهده داشتند.

 

وی تصریح کرد:رژیم وهابی آل سعود که دستورات و فرامین مستکبران جهان بویژه آمریکا را بر عهده داردچندین بار شیخ نمر را به خاطر انتقاد علیه رژیم آل سعود بازداشت و زندانی کردندتا اینکه از سوی این رژیم جنایتکار به اعدام محکوم شد.

 

خواجه زاده با بیان اینکه بسیاری از مسلمانان در اقصی نقاط جهان به حکم عدام شیخ نمر اعتراض کردند،افزود:چون شیخ نمر مجری سیاست های مستکبران عالم نبود و ایشان به دنبال تحقق و اندیشه ناب اسلامی بود، فقط مسلمانان به اعدام شیخ نمر معترض بودند و از سوی مجامع بین المللی که در اختیار مستکبران عالم است ،هیچ عکس العملی نشان داده نشد.

 

امام جمعه موقت گچساران درادامه تصریح کرد:این در صورتی است که اگر انسانی فاسدی در یک نقطه ای از این جهان سیاست های استکبار جهانی را قبول داشته باشدو دنبال کند،و اگر به تیغ عدالت هم گرفتار بشود مستکبرین بوق های تبلیغاتی شان را در جهان به صدا در خواهند آورد،و این درحالی است که  مجامع بین الملل در برابر حکم اعدام شیخ نمر هیچ عکس العملی از خود نشان نداند.

 

وی با بیان اینکه حکام سعودی بارها در سیاست های خود شکست خورده اند ،افزود:سعودی ها که در یمن با تجهیزات رژیم صهیونیستی و آمریکایی ونیز همکاری بسیاری از کشورهای مرتجع عرب در مقابل جوانان انصارالله یمن گرفتار شدند و حتی در سوریه و عراق هم شکست  هایی خوردند.

 

خواجه زاده تصریح کرد:حکام آل سعود که پرورش دهند تروریست هستند، قادر نبودند یک انسان منتقد را در درون عربستان تحمل کنندو سرانجام شیخ نمر که فردی انقلابی و متدین بود رابه شهادت رساندند.

 

وی افزود:مسلمانان و انقلابیون جهان نسبت به این حرکت ناجوانمردانه سعودی ها اعتراض خواهند نمودوحتما انتقام شیخ نمر را ازرژیم وهابی آل سعود خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

مرگ برآل سعود خاین
درود خداوند وملایکه الله بر روح پاک شیخ نمر

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها