نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1394 - 19:29
به همگان اثبات شد که در مقابل استکبار جهانی دیپلماسی لبخند جوابگو نخواهد بود هر گاه یک گام عقب نهادیم چند گام به سوی ما دراز کردند، نمی شود با دشمن اخمو از راه لبخند وارد شد، نمی شود در مقابل تهدیدو تحقیر و تحریم لبخند زد .

به گزارش آفتاب جنوب،حدود دو سال و خورده ای پیش بود که آقای روحانی با شعار تعامل با دنیا رییس جمهور کشور شد پر واضح بود که دولت تدبیر و امید برای تعامل با دنیا یا کدخدا همه کار خواهد کرد و هیچ کاری که باعث ناراحتی کدخدا شود انجام نخواهد داد.

 

 از همان روزهای اول عمر دولت شاهد پروسه دنباله دار تهدید و تحقیر و تحریم ایران اسلامی از سوی کدخدا و حامیانش در منطقه کلید خورد که موضع منفعلانه دولت را در برداشت، از توهین های مقامات آمریکایی گرفته که جواب دستگاه دیپلماسی و مرد غرب زده آن جز لبخند نبود تا توهین های حاکمان خودفروخته کشورهای عربی منطقه،از گستاخی های ترکیه تا کشور 800 هزار نفری جیبوتی،!

 

 اما شاهکار دیپلماسی لبخند آقای غرب زده، در تجاوز مامورین عربستانی در فرودگاه جده و فاجعه منا بود که جز خفت برای ملت ایران چیزی نداشت و حال بعد از اعدام" شیخ نمر" شاهد آن بودیم که همانند حمله ارتش نیجریه به مسلمانان این کشور دولت یازدهم موضع گیری مناسبی نداشت در حالی که تنها دو ساعت بعد از حمله تروریستی در پاریس رییس جمهورمحترم پیام تسلیت فرستاد اما برای اعدام "شیخ نمر" بعد از دو روز آن هم نه برای محکوم کردن حاکمان گستاخ سعودی بلکه برای محکوم کردن حرکت انقلابی امت حزب الله بود.

 

حال باید سوال کرد که مگر خون فرانسوی ها از مسلمانان نیجریه و عربستان سرخ تر است؟ مگر می شود رییس جمهور ایران اسلامی دو ساعت بعد از حمله تروریستی پاریس پیام تسلیت بفرستد ولی اعتنایی به خون مسلمانان نیجریه و عربستان و لبنان نداشته باشد؟

 

مگر می شود دولتی برای رسیدن به منافع حزبی خود و برای تعامل با کدخدا و ناراحت نکردن کدخدا عزت و مصلحت ملت را نادیده بگیرد و دست خدا را برای گرفتن دست کدخدا رها کند؟

 

ای کاش "شیخ نمر" یک فرانسوی بود، ای کاش "شیخ زکزاکی" هم پاسپورت فرانسوی داشت اینجوری شاهد آن بودیم که رییس جمهور دو ساعت بعد از حمله ارتش نیجریه به مسلمانان پیام تسلیت می فرستاد و محکوم می کرد، اینجور شاهد بودیم که بلافاضله بعد از اعدام شیخ نمر رییس جمهور به مانند حادثه پاریس پیام تسلیت می فرستاد و محکوم می کرد.

 

به همگان اثبات شد که در مقابل استکبار جهانی دیپلماسی لبخند جوابگو نخواهد بود هر گاه یک گام عقب نهادیم چند گام به سوی ما دراز کردند، نمی شود با دشمن اخمو از راه لبخند وارد شد، نمی شود در مقابل تهدیدو تحقیر و تحریم لبخند زد .

 

ای کاش مرد غرب زده دستگاه دیپلماسی ما هم غیرت داشت  و جواب گستاخی ها و توهین های کدخدا و نوکرانش را می داد نه اینکه از روی ناتوانی و ذلالت فقط لبخند بزند.

 

ای کاش دولت محترم همه چیز را به سیاست خارجه گره نمی زد حتی آب خوردن ملت را،ای کاش دولت محترم در مقابل گستاخی های کدخدا و نوکرانش انقلابی برخورد می کرد نه اینکه فقط لبخند بزند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها