نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1394 - 20:40
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت:پس از شهادت "شیخ نمر"،انتظار می رفت که دولت در مقابل این جنایت ضد بشری حکام سعودی مواضع قاطع دیپلماتیک اتخاذ کند که در عین ناباوری بازهم مسامحه و سازش جای برخورد قاطع را گرفت.

عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به اعدام "شیخ نمر" توسط رژیم آل‌سعود گفت: شهادت مظلومانه "شیخ نمر" در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشری انجام گرفته است و خون به ناحق ریخته شده این مجاهد راه حق به زودی دامان حکام جنایتکارآل سعود را خواهد گرفت.

 

وی افزود:درحالی که پس از شهادت "شیخ نمر"،انتظار می رفت که دولت در مقابل این جنایت ضد بشری حکام سعودی مواضع قاطع دیپلماتیک اتخاذ کند که در عین ناباوری بازهم مسامحه و سازش جای برخورد قاطع را گرفت؛ و این نکته را باید مورد توجه داشت که تاکنون دستگاه دیپلماسی از سیاست تسامح و انفعال،سازش ولبخند چه نتیجه ای گرفته است؟.

 

نادری تصریح کرد:سکوت در برابر حادثه فرودگاه جده،فاجعه منا،جنایات خصمانه عربستان در منطقه،سکوت در برابر به خاک و خون کشیدن شیعیان نیجریه به دستور آل سعود و نهایتا انفعال در برابر اعدام "شیخ نمر" همه و همه دست به دست هم دادندتا رژیم منحوس سعودی و دست نشانده های آنها در نهایت گستاخی دیپلمات های ایران را اخراج و ملت غیور ایران را تهدید کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی با بی تدبیری و مصلحت اندیشی های ناصحیح موجبات توهین یهودی مسکان و غربیان را فراهم نموده است؛افزود:این در حالی است که دولت بیانیه می دهد و خواستار برخورد با معترضین می شود و به تجمعات خودجوش مردمی مجوز نمی دهد؛ بدون شک حمله به سفارت  محکوم می باشد.

 

وی اظهار کرد:ولی تجمع و اعتراض قانونی به نقض حقوق بشر سفارشی است که امام (ره)بارها برآن تاکید داشتندوجای سوال است که چرا وزارت امورخارجه همچنان سعی در حفظ روابط با دولت یهودی مسلک سعودی و بردگان آن را دارد!.

 

نادری با بیان اینکه وزارت امور خارجه چه پاسخی در اخراج دیپلمات های ایرانی و توهین به ملت ایران دارد،گفت:بهتربود دولت و وزارت امور خارجه در بدو این جنایات با برخوردی انقلابی و مقتدرانه از بروز اینچنین فاجعه هایی جلوگیری می کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به اینکه تاکنون دولت از دیپلماسی تعظیم و التماس چه امتیازاتی به دست آورده است،تصریح کرد:امیدوارم دولتمردان این بار مثل دفعات قبل سکوت نکنند چرا که سکوت دولتمردان تا به الان هزینه های زیادی را به ملت تحمیل کرده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد:دیری نخواهدپایید که دولت منحوس سعودی و سردمداران هوسباز وکافر آن همچون صدام ها و قزافی ها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

عبدالله چطوره بیان تدبیر و مدیریت رو از جنابعالی یاد بگیرند ، پول تعمیر گوشیو ماشینو ... ای خدا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها