نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1394 - 14:07
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران:
9دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران به نقش و جایگاه ملت در خلق حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت:در حقیقت 9دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است و مردم ما در سالهای انقلاب اسلامی ،جایگاه رفیع و نقش کلیدی ولایت را در هدایت سکان انقلاب اسلامی در امواج سهمگین و توفان های مهیب بارهای بار تجربه کردند.

حجت الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به سالروز حماسه ماندگار 9 دی گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام اسلامی بدنبال ایجاد فتنه های جدیدی هستند و عرصه فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم نموده است.

 

وی افزود: امروز گرفتار جاهلیت مدرن هستیم واین همان جاهلیتی است که در عصر پیامبر(ص) و دوران ائمه اطهارعلیهم السلام تا بدین روز نیز به انواع مختلف  مشاهده می کنیم که با روشهای مدرن به کار آمده و با استفاده از دانش و فناوری سلاح های هسته ای این جاهلیت را به خوبی شکل داده است.

 

ملکوتی تصریح کرد:در تمام جنگ هاو فتنه ها علیه ممالک اسلامی دست استکبار جهانی  و بویژه آمریکای جنایتکار  مشاهده می شود که هزینه هایی سرسام آور 600 میلیارد دلاری آنها گویای این حقیقت است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در ادامه به نقش و جایگاه ملت در خلق حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت:در حقیقت 9دی روز بصیرت و روز تجدید میثاق امت با ولایت است و مردم ما در طی سالهای انقلاب اسلامی ،جایگاه رفیع و نقش کلیدی ولایت را در هدایت سکان انقلاب اسلامی در امواج سهمگین و توفان های مهیب بارهای بار تجربه کردند.

 

وی افزود: ولایت فقیه رکن رکین و عمود خیمه انقلاب اسلامی است ولذا تضعیف جایگاه ولی فقیه تضعیف ولایت ائمه معصومین علیهم السلام است وهدایت نظام اسلامی با ولایت است و اطاعت از ولایت کلید سعادت دنیا و آخرت است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه استکبار جهانی چندین دهه در تلاش بود تا نسبت به براندازی نظام اسلامی در فتنه88 اقدام کند ،تصریح کرد: انتخابات سال 88 بهترین فرصت برای دشمنان انقلاب بود تا ضدیت چندین ساله خود از انقلاب اسلامی را نشان دهند که با تحریک عوامل داخلی خود ، فجایع و حوادث سال88 را رقم زنند.

 

ملکوتی افزود: بصیرت و ولایتمداری آحادمختلف ملت در این روز آب سردی بر پیکره خبیث فتنه گران و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بودو در حقیقت حماسه ماندگار 9 دی سال ها محاسبات غرب و دشمنان قسم خورده نظام را به هم ریخت.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در فتنه 88نبود آسیب شدیدی به پیکره انقلاب وارد می شد،تصریح کرد:حماسه 9 دی 88 برگرفته از روح ولایتمداری، بصیرت و آگاهی ملت دارد و مردم ما در این روز دشمنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشته و نقشه‌های پلید آنها را خنثی کرد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران افزود:این حماسه ماندگار اعلام وفاداری مردم به ولایت بوده و به خوبی ثابت کرد هوشیاری ملت ایران در دفاع از ارزش‌های دینی و اصل ولایت تردیدناپذیراست و آن حرکت خودجوشی که در 9 دی 88 اتفاق افتاد پیام ملت ایران به فتنه گران بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها