نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. دى 1394 - 9:27
حسن پالیزان
مسؤل سیاسی بسیج دانشگاه آزاد گچساران:
9دی مُهر باطلی بر تصورات سردمداران فتنه88 زد
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت: امروز نفوذ پذیران در کشور با تاسی از حمایت های غرب، بدنبال ایجاد فتنه با رویکرد جدیدی خواهند بودونباید به گونه ای عمل کرد که خواسته یا ناخواسته در این جریانات، فتنه گران را یاری کرد.

حسن پالیزیان مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در خصوص اهمیت ماندگارحماسه 9دی گفت:بدون شک ۹ دی،نقطه عطفی در تاریخ این نظام و برگ زرینی دیگر درثبات و حقانیت این انقلاب بوده واین روز نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول و ارزش های انقلاب ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه 9دی روز بیعت مجدد با آرمانهای امام،رهبری و همه کسانی است  که در آبیاری درخت تنومند انقلاب کوشیده اند،افزود:روزی که مردم ثابت کرده اند، آگاهانه و با بصیرت دشمنان انقلاب و نظام را می‌شناسند و با لبیک به گفته پیرمرادشان که فرمود:«ملاک حال فعلی افراد است» نشان دادند که هرگز فریب منافقین و معاندین،هرچندکه دارای سابقه و گذشته‌ای انقلابی باشند را نخواهند خورد.

 

پالیزیان با اشاره به گستردگی و حضور آگاهانه مردم در قیام 9 دی تصریح کرد:نقش مهم و برجسته علمای عظیم الشان که به حق راهنمایان معنوی این نظام هستند نیز گامی دیگر در پیش برد این حماسه عظیم بوده واگر آگاه سازی و روشنگری آنها نسبت به حقایق و بصیرت مردم همیشه در صحنه نبود این حضور عظیم و حماسی میسر نمی شد.

 

 وی افزود:سردمداران فتنه 88 تصور می كردند با این فتنه، انقلاب ایران را به خط پایان خواهند رسانید اما عزم راسخ ملت ولایتمدار ایران بر تمام تصورات آنان مهر باطل زد وعمق آن فاجعه ناگوار که به رهبری سردمداران کفر در جهان و نوکری منافقین داخلی بوده سبب افشای ذات درونی عده ای شد که خود را انقلابی می خواندند،همان عده ای که به برکت انقلاب صاحب عزت ومنزلت شدند ولی همواره تلاششان درجهت تضعیف نظام و آرمانهای انقلاب بوده و هست.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت: در فتنه 88 نه تنها استكبار جهانی بلكه مزدوران داخلی و برخی كشور های همسايه با تمام قوا در پی اين طعمه بزرگ پا به ميدان مبارزه با ملت شریف ايران گذاشته بودندکه ملت با تبعيت از ولايت فقيه و بصيرت دشمان نظام اسلامی را مايوس كردند.

 

پالیزیان افزود:همواره دشمنان دیرینه نظام و انقلاب در داخل و خارج درصدد برنامه ریزی و شکل دادن جریانهای انحرافی و ایجاد فتنه با رویکردی جدید وبرنامه ریزی دقیق هستندونفوذ پذیران در کشور با تاسی از حمایت های غرب، بدنبال ایجاد فتنه های جدیدی خواهند بودونباید به گونه ای عمل کرد که خواسته یا ناخواسته در این جریانات فتنه گران را یاری کرد.

 

وی افزود:لازمه برخورد بجا و عبور به سلامت از این چنین حوادثی افزایش بیش از پیش آگاهی و همچنین تبعیت از ولی فقیه از سوی مسئولان ومردم انقلابی کشورمان است که همانندگذشته و حتی با عظمی راسخ تر از قبل این را ثابت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر اصلاحات درود بر دکتر تاجگردون درود بر دکتر افشین پور

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها