نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1394 - 17:04
فرماندار گچساران با بیان اینکه اعتبارات امسال در 15 فصل، 50 برنامه و افزون‌ بر 280 پروژه عمران شهری برای 32 دستگاه اجرایی بر اساس شاخص استانی تقسیم خواهد شد،افزود:در سال جاری اعتبارات استانی برای این شهرستان با افزایش 15 درصدی خواهد بود.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به ابلاغ برنامه پنجم توسعه توسط مقام معظم رهبری، با بیان اینکه این برنامه شامل سرفصل‌های مهمی بوده که اصلی‌ترین بحث آن نیز اقتصاد مقاومتی است،گفت: همه مدیران و مسئولان باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند تا این برنامه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

              

وی با بیان اینکه اعتبارات امسال در 15 فصل، 50 برنامه و افزون‌ بر 280 پروژه عمران شهری برای 32 دستگاه اجرایی بر اساس شاخص استانی تقسیم خواهد شد،افزود:در سال جاری اعتبارات استانی برای این شهرستان با افزایش 15 درصدی خواهد بود.

 

فرماندارگچساران تصریح کرد: امسال بیشترین تخصیص اعتبارات این شهرستان به حوزه مسکن و عمران شهری، روستایی و عشایری با اعتباری افزون‌ بر 190 میلیارد ریال است.

 

رحیمی با بیان اینکه 56 میلیارد ریال نیز به بخش فرهنگ و هنر تخصیص داده شد،افزود: 40 میلیارد ریال به بخش راه و شهرسازی، 30میلیارد ریال به آموزش و پرورش و 30 میلیارد ریال به حوزه جهاد کشاورزی تخصیص داده شده است.

 

فرماندارگچساران در ادامه با اشاره به مجموع اعتبارات این شهرستان در سال جاری،اظهارکرد: جمع اعتبارات سال 94 این شهرستان نیز 42 میلیارد و 700 میلیون ریال از مجموع تملک‌های دارایی که شامل 2 درصد نفت و استانی تخصیص داده شده است.

 

وی افزود: 33 میلیارد و 860 میلیون تومان از مجموع اعتبارات سال94 ،معادل 79 درصد آن از اعتبارات 2 درصد نفت و 88 میلیارد ریال اعتبار آن معادل 21 درصد مربوط به بودجه استانی است.

 

فرماندارگچساران با اشاره به کاهش 6/2 درصدی جمع اعتبارات سال 94 نسبت به سال 93،افزود: 2درصد میزان کاهش مربوط به نفت و 6 دهم درصد کاهش اعتبارات امسال مربوط به اعتبارات استانی است.

 

این مسئول با بیان اینکه جمع اعتبارات سال 93 از مجموع دو درصد نفت و استانی، 43 میلیارد و 800 میلیون تومان بود،گفت: از این اعتبارات 36 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل 2درصد نفت و 7 میلیارد تومان آن بودجه استانی بوده است.

 

رحیمی با بیان اینکه جمع اعتبارات در سال 93 بین 16 اصل، 51 برنامه و 280 پروژه عمرانی تفصیل شد،تصریح کرد: تخصیص اعتبارات استانی در سال 93 حدود 72 درصدبوده و اعتبارات  نفت نیز 85 درصد بوده است.

 

وی افزود: متوسط تخصیص این دو مجموع اعتبارات نیز 78 درصد بوده که در مقایسه با سال 92 چهار برابر بود.

 

فرماندارگچساران با بیان اینکه در سال گذشته هیچ پروژه‌ای در این شهرستان وجود نداشت  که کمتر از 70 درصد اعتبار آن دریافت نشده باشد،افزود: امیدواریم در سال جدید مدیران شهرستان با تلاش و همتی مضاعف در راستای توسعه شهرستان و خدمات صادقانه به مردم گام بردارند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها