نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1401 - 11:44
راهی گفت:احیاء و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح گچساران نقطه عطف اقدامات ارزشمند ورزش و جوانان خواهد بود و این مهم نیز موجب افزایش چشمگیر سرانه ورزشی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد راهی، رئیس ورزش و جوانان گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت پروژه های ورزشی راکد در این شهرستان گفت:در راستای این امر مهم جمعه گذشته نیز  نماینده گچساران در مجلس به همراه معاون عمرانی استاندار،مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از برخی پروزه های ورزشی راکد و نیمه تمام این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود:پروژه هایی که در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفت می توان به پروژه سالن ورزشی روستای تلخاب شیرین، سالن ورزشی روستای آبشیرین، مجموعه استخر بانوان و برخی چمن های ورزشی روستایی نیز اشاره کرد.

راهی ادامه داد:اگرچه در جریان این بازدیدها مصوباتی نیز صورت گرفت که چهار زمین مصنوعی فوتبال  در روستاهای دیل، آبچیرک، گبرستان و جهادآباد با اعتباری نزدیک به 2 میلیارد و 500میلیون تومان نیز در این مناطق تکمیل شود.

رئیس ورزش و جوانان گچساران درادامه گفت:همچنین طی بازدیدی که از استخر بانوان شهرستان به عمل آمد نزدیک به 5میلیارد تومان اعتبار به این استخر تخصیص داده شد و در ادامه نیز طی بازدیدی که از سالن ورزشی روستای تلخاب شیرین صورت گرفت نزدیک به 3میلیارد تومان جهات ادامه روند بازسازی و تکمیل  این پروژه اختصاص یافت.

راهی افزود:علاوه براین موضوع حدود 2میلیارد تومان  به سالن ورزشی روستای آبشیرین به جهت وارد شدن این فضاهای ورزشی به چرخه کار و ادامه روند تکمیل این پروژه تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد:باید توجه داشت که روی هم رفته هم هزینه ای بالغ بر12میلیارد و 500میلیون تومان به اعتبارات ورزشی  این شهرستان اختصاص یافت تا پروژه های ورزشی در این شهرستان نیز همگام با سایر طرح های عمرانی دیگر آماده خدمت رسانی به مردم شوند.

رئیس ورزش و جوانان گچساران درپایان هم گفت:لازم به ذکر است که این پروژه ها از سال 98 تاکنون راکد بوده اند که با پیگیری های نماینده محترم شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ،مجدد وارد فاز اجرایی خواهند شد که ان شالله در آینده ای نزدیک هم شاهد بهره برداری کامل از این پروژه ها در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها