نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. خرداد 1395 - 21:45
فرماندارگچساران گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال به بخش های مختلف این شهرستان بارندگی خسارت وارد کرده است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران درخصوص اعتبارات جذب شده در این شهرستان، گفت: ۴۹ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال از محل ماده ۱۰ تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران به این شهرستان در سال ۹۴ اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان اعتبارات تاکنون ۹ میلیاردو ۶۶۳ میلیون ریال جذب شده است و با توجه به پایان سال مالی، تخصیص مابقی این اعتبار دور از انتظار خواهد بود.
 

فرماندارگچساران گفت:اعتبار ماده ۱۰ و ۱۲ به منظور جبران خسارت های ناشی از حوادث طبیعی از جمله سیل اختصاص می یابدو اعتبار تخصیص یافته در طرح های اولویت دار از جمله احداث راه، پل و ابنیه هزینه شد.

 

رحیمی اظهارکرد:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال به بخش های مختلف این شهرستان بارندگی خسارت وارد کردوتامین آب آشامیدنی شهری، روستایی و عشایری، لایروبی و اجرای پروژه های کوچک تامین آب، احداث، توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی شهری از مهمترین محورهای تخصیصی اعتبارات از محل دو ماده 10و12 بوده است.

وی افزود: ازاین میزان اعتبارات دو میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال از محل ماده ۱۰ و ۴۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال از محل ماده ۱۲ حوادث بوده است.
 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها