نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1393 - 8:15
امام جمعه گچساران گفت: حماسه ماندگار نه دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام و آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن بود که صفحه جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی را در تاریخ مبارزات مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران رقم زد.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،حماسه 9 دی را یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های مردمی دانست و گفت: در حماسه 9 دی مردم در سایه بصیرت و آگاهی دوست و دشمن را شناخته و با حضور تاریخی خود روح تازه ای به جان انقلاب دمیدند.

 

وی اظهارکرد:مردم در نهم دی ماه ۱۳۸۸ به صورت خودجوش به میدان آمدند و مشت محکمی در دهان دشمنان و استکبار جهانی زدند.

 

حجازی افزود: 9دی ،روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری از افتخارات مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 اصل نظام، ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی کشور را هدف قرار دادند،تصریح کرد:ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی 9 دی ماه با حماسه‌ای فراموش ناشدنی، آتش فتنه‌ها را برای همیشه خاموش کردند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:در فتنه سال 88 گردابی از سوی دشمن و همچنين عده‌ای فرصت طلب برای نظام اسلامی ايجاد شد که انقلاب اسلامی را به سنگلاخ بكشانند، اما بصيرت ملت و هوشياری رهبری كشور را نجات داد و سرمايه‌گذاری نظام سلطه را با شكست مواجه كرد.

 

وی گفت:حماسه ماندگار نه دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام و آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن بود که صفحه جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران رقم زد.

 

حجازی حماسه ۹ دی را باعث افزایش اقتدار نظام اسلامی برشمرد و گفت: آنچه در سال 88 رخ داد فتنه ای بود که از سوی بیگانگان سرپرستی می شد و نسخه ای که آنان برای نظام اسلامی پیچیده بودند، با هوشیاری ولی امر مسلمین و مردم بصیر خنثی شد.

 

وی اظهارکرد:زمانی که جهانخواران و عناصر داخلی آن ها و نیز گروهی از فریب خوردگان بازهم خیال خام براندازی نظام اسلامی را در سر می پروراندند و در این راه از دست اندازی به هر ابزاری غیر مشروعی ابا نداشتند، حضور مردم جریانی را ساخت که تمام فتنه ها را نقش بر آب کرد و ۹ دی سال ۸۸ را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه نهم دی ماه خون تازه ای در رگهای شجره طیبه و تنومند انقلاب بود،افزود:این حادثه در تاریخ ملت ایران ماندنی است و شبیه حوادثی از جنس حوادث انقلاب است که باید حفظ و گرامی داشته شود تا گذر روزگار هر ساله ابعاد جدیدی از این حماسه بزرگ را نمایان سازد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها