نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آبان 1393 - 16:14
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با اشاره به برگزاری کورس دوره دکتری در دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: جهت برگزاری دوره دکتری و کارشناسی ارشد در واحد دانشگاهی نیازمند تامین سطح علمی دانشیار به بالا هستیم.

اسدالله ملک‌زاده ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به امکانات موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، اظهار کرد: با توجه به اینکه جلسه شورای اداری این شهرستان این روزها به میزبانی ادارات مختلف برگزار شده، این واحد دانشگاهی با مجهزترین امکانات توانایی میزبانی این جلسات را دارد.

 

وی با اشاره به تجهیزات مدرن دانشگاه، افزود: اگر مسئولان میزبانی این دانشگاه جهت برگزاری جلسات مهم پذیرا باشند ما نیز می‌توانیم جلسات را هم‌زمان از طریق سیستم برای مسئولان بالاتر از جمله استاندار پخش تا آنان نیز در جریان جلسات قرار بگیرند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ضمن تبریک به مردم این شهرستان جهت برگزاری کورس دوره دکتری در این دانشگاه، بیان کرد: این واحد دانشگاهی علاوهبر رشته‌های موجود ار ترم بهمن ماه رشته‌های دکتری ادبیات، کارشناسی ارشد آموزش زبان، ارشد روانشناسی، ارشدمدیریت بازرگانی و ارشد زبان انگلیسی را پذیرش خواهد کرد.

 

ملک‌زاده با بیان اینکه با ایجاد زمینه برگزاری رشته‌های مختلف در مقاطع ارشد و دکتری، سطح علمی دانشگاه باید دانشیار به بالا باشد، تصریح کرد: از جمله مشکلات این واحد دانشگاهی جهت برگزاری هرچه بهتر رشته‌های مختلف دانشگاهی، نبود پرواز و برخی مشکلات فرودگاه این شهرستان است.

 

وی گفت: با توجه به اینکه هرم سطح علمی و اساتید دانشگاه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از نقاط مختلف کشور تامین می‌شود، مسئولان شهرستان باید جهت انتقال اساتید و هیئت علمی دانشگاه از طریق پروازهای برنامه‌ریزی شده با این واحد همکاری کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با اشاره به کارگروه‌های توانمند و علمی دانشگاه، اذعان کرد: کارگروه‌های علمی و فعال این واحد دانشگاهی جهت خدمت‌رسانی به مردم در راستای پیشرفت و آبادانی پروزه‌های عمرانی آماده هرگونه همکاری و مشاوره به ویژه در بحث دیزاین شهری با شهرداری دارند.

 

ملک‌زاده موقعیت مکانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را به دلیل مشرف بودن به کل شهر و قرار گرفتن شهر به نوعی در کوهپایه این دانشگاه را فرصت مناسبی جهت برگزاری برنامهها و همایشهای مختلف شهرستان در این واحد دانست و گفت: مزین بودن این دانشگاه به سه شهید گمنام افتخار بزرگی برای این واحد علمی و شهرستان است.

 

وی میزبانی این دانشگاه در برگزاری کنگره‌ ملی بی‌بی حکیمه(س) جهت خوانش مقالات برتر این کنگره را افتخاری دیگر برای این دانشگاه دانست و بیان کرد: امید است که این کنگره هرچه مطلوبتر و در شأن اخت علی ابن موسی‌الرضا(ع ( برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها