نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1398 - 6:52
رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: قضیه گرانی بنزین وخبر شوک آور آن در شب میلاد نبی اکرم(ص) توسط رئیس جمهور در زمان مناسبی نبود ،اما باز با این اوصاف و همت شما بسیجیان بود که باعث خاموش شدن فتنه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسین اسماعیلی، رئیس دانشگاه آزاد گچساران در جمع دانشجویان این دانشگاه ضمن گرامیداشت روز دانشجو با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:برای این سند خیلی زحمت کشیده شده است و دانشجویان بسیجی باید این متن را بخوانند و عمل کنند و به دیگران هم انتقال دهند.

وی با اشاره به هفت گام موثر در اجرای گام دوم انقلاب افزود: اهمیت علم و پژوهش اولین توصیه مقام معظم رهبری است و ایشان دراین توصیه به بررسی وضعیت علمی غرب وسوءاستفاده آنان از علم پرداخته و نیز رستاخیز علمی دو دهه گذشته در کشور را یاد آور می شوند.

کنترل فضای مجازی

اسماعیلی درادامه به موضوع معنویت واخلاق اشاره کرد و اظهار کرد: معنویت ،اخلاق و برجسته ترکردن ارزش های معنوی در جامعه مثل ایثار و اخلاص و دیگر موارد بسیار حائز اهمیت است و طبق سخنان مقام معظم رهبری نیز بحث فضای مجازی بسیار با اهمیت است که بارها در این باره تذکر داده شده است که باید کنترل شود.

شوک بنزین

رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: قضیه گرانی بنزین وخبر شوک آور آن در شب میلاد نبی اکرم(ص) توسط رئیس جمهور در زمان مناسبی نبود ،اما باز با این اوصاف و همت شما بسیجیان بود که باعث خاموش شدن فتنه شد.

نفوذ دشمن با اقتصاد ضعیف

اسماعیلی درادامه به مقوله اقتصاد اشاره کرد و بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری یک نقطه کلیدی تعیین کننده است، اقتصاد قوی نقطه قوت و عامل سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور است واقتصاد ضعیف زمینه ساز نفوذ، سلطه و دخالت دشمن خواهد شد.

وی تصریح کرد:اقتصاد هدف اصلی جامعه اسلامی نیست اما یک وسیله است که اگر در این عرصه قوی هم نباشد پس نمی توانیم به هدف هم برسیم و با توجه به نام گذاری سال ها از سال ۹۰ به بعد که با واژه اقتصاد معرفی شده است باید به این موضوع هم توجه کرد و بسیار اهمیت داد.

عدالت و مبارزه با فساد

رئیس دانشگاه آزاد گچساران ادامه داد:عدالت و مبارزه با فساد مشی حکومتهای اسلامی است که از زمان حکومت امام علی علیه السلام وجود داشته است و فقط با تیز بینی و نظارت مسائل باید زیر نظر قوای سه گانه مجریه،قضائیه ومقننه باشد که این رفتارها اصلاح شود و همه دانشمندان و فقها براین باورند که فقط با ظهور حضرت ولی عصر(عج)این عدالت رعایت خواهدشد و بقیه دوران ها به صورت مطلق رعایت نخواهد شد.

استقلال ملی

اسماعیلی درادامه گفت:استقلال ملی به معنای آزادی ملت از زورگوی قدرت ها یعنی همان استکبار جهانی است و قدرت های سلطه گر در جهان نیز آزادی اجتماعی یعنی همه حق تصمیم گیری در مسائل مختلف کشور را دنبال می کنند.

الگوی مقاومت

وی افزود:نهضت بیداری اسلامی که درواقع در کشورهای مختلف اسلامی آغاز شده براساس الگوی مقاومت در مقابل سلطه گری آمریکا و رژیم صهیونیستی است که منجر به شکست های سیاسی آمریکا و بویژه استکبار جهانی شده است،درحالی که جمهوری اسلامی ایران دراوج اقتدار است و بهترین شرایط را در امنیت کشورهای دنیا دارد.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران درادامه با اشاره به موضوع مهم سبک زندگی اظهارکرد:در خصوص  سبک زندگی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودنداین است که باید از عادت های غلطی که به هر حال شبکه های خارجی از کشور های غربی وارد کشور می شود،جلوگیری کنیم.

توجه به سبک زندگی اسلامی

اسماعیلی تصریح کرد:درواقع برای بازدارندگی نگاه ما زنده کردن سیره ائمه معصومین، سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و قرآن کریم است وباید از آنها استفاده کنیم درواقع به سبک زندگی اسلامی زندگی هایمان را مطابقت دهیم تا آرامش و آسایش نصیبتان گردد

وی در پایان از تلاشهای بی شائبه بسیج دانشجویی جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد این مراسم بزرگ در وقت اندک تقدیر و تشکر فراوان کردند وبرای همه دانشجویان عزتمندی در سایه سار ولایت را خواستار شدند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها