نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مرداد 1393 - 21:01
اختصاصی/در حاشیه هیاهوی جام جهانی چند کودک کشته می شوند؟

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از حرف ناب، خیلی از کارشناسان معتقداند که قتل عام مردم در نیم قرن گذشته کاملا حساب شده بوده تا رژیم صهیونیستی نقشه های شوم خود را در سایه مهم ترین رویداد فوتبالی جهان و چراغ سبز نشان دادن آمریکا و انگلیس عملی کند.

فوتبال پدیده ای است بین اللملی که تاثیرات زیاد آن را می توان در حوزه های مختلف جهان از جمله کسب و کار و اقتصاد، فرهنگ ورسانه ها،اجتماع وحتی سیاست مشاهده کرد.

فوتبال یکی از سرگرم کننده ترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را دارد.

تخمین زده می شود حدود ۳ میلیارد نفر در سراسر جهان فوتبال را از طریق تلویزیون تماشا می کنند، که تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر دنیای کنونی داشته است.

فراگیر شدن فوتبال دلایل زیادی دارد که در این یاداشت کوتاه مجال آن نیستکه به آن بپردازیم. امروزه فوتبال خیلی از اتفاقات روزمره را تحت الشعاع خود قرار داده است و همواره یکی از دو موضوعی است که متن صحبت بسیاری از افراد بخصوص جوانان را تشکیل می دهد.

در این یاداشت قصد داریم برخی ازسوءاستفاد های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را در حاشیه رقابت های جام جهانی و رویدادهای ورزشی مهمی چون المپیک یادآوری کنیم که به نوعی به جای توپ فوتبال  با جان انسان ها و سر کوکان بی گناه بازی می کنند.

زمانی که رسانه های جهان تمام همت خود را برای پوشش جام جهانی قرار می دهند افراد روباه صفتی چون رژیم صهیونیستی در هیاهوی فوتبال کشتار دست جمعی مردم بی گناه غیر نظامی کشورهای مختلف را در دستور کار خود قرار می دهد.

خیلی از کارشناسان معتقد اند که قتل عام مردم در نیم قرن گذشته کاملا حساب شده بوده تا رژیم صهیونیستی نقشه های شوم خود را در سایه مهم ترین رویداد فوتبالی جهان و چراغ سبز نشان دادن آمریکا و انگلیس عملی کند.

 

 

 

 

رژیم جنایت کار اسرائیلی که حتی به مادران و کودکان بی دفاع رحم نمی کند و آنان را زیر باران بمب و موشک قرار داده است. جای بسی تعجب دارد رسانه های غربی و حتی سازمان ملل و کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند چگونه می توانند در مقابل این همه جنایات خونین سکوت اختیار کنند!؟

المپیک 1948                  ----------->        اعلام موجودیت اسرائیل
جام جهانی ۱۹۸۲            ----------->        حمله رژیم صهیونیستی به لبنان
جام جهانی ۱۹۸۶            ----------->        تشدید کشتار فلسطینیان در فلسطین
جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۲     ----------->       قتل عام مردم بوسنی توسط اروپائیان
جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰    ----------->        فرار اسرائیل از جنوب لبنان در هیاهوی جام ملت ها
جام جهانی ۲۰۰۶            ----------->        جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان
المپیک ۲۰۰۸                   ----------->        حمله رژیم صهیونیستی و بازهم تهاجم به غزه
جام جهانی ۲۰۱۰            ----------->          محاصره غزه و حمله به کاروان آزادی

المپیک ۲۰۱۲ لندن      ----------->             عملیات سنگین و بی سابقه ی نظامی علیه سوریه

جام جهانی 2014      ----------->             حمله تکفیری ها و بعثی ها(داعش) به مناطق گسترده ای از عراق و حمله رژیم صهیونیستی به غزه ( تا امروز100 شهید و بیش از 750 زخمی در حملات صهیونیست ها)

 المپیک تابستانی2016 برزیل    ----------->           ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها