نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. اسفند 1398 - 8:36
امروز نوبت مردم همیشه درصحنه کشورمان و ازجمله مردمان سرزمین نفتخیز گچساران است که نتیجه این‌همه تلاش را به منصه ظهور درآورندچراکه این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهروندان دیار بام نفت ایران امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نوید بخش هستند،در گچساران و در شهرامامزاده بی بی حکیمه(س) چهارمین حرم اهل بیت علیه السلام انگشت مردم با علم و یقین از دقایق اولیه روز، رنگ انتخاب گرفته زیرا مردم اندیشمند این دیار بدون اندیشه انتخاب نخواهند کرد.

شور و هیجان عجیبی بین زن و مرد و پیرو جوان موج می‌زند، امروز دوم اسفندماه 98 بازهم در تاریخ این مرزوبوم ماندنی خواهد شد،اگر چه این روزها فصل سرد زمستان را تجربه می کنیم اما گرمای انتخابات مردم را به پای صندوق های رأی آورده و شور و شوقی دیگر به این شهر داده است.

این درحالی است که کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یک رقابت نفس‌گیر تمام سعی خود را برای معرفی انجام داده اند و حال امروز نوبت مردم همیشه درصحنه کشورمان و ازجمله مردمان سرزمین نفتخیز گچساران است که نتیجه این‌همه تلاش را به منصه ظهور درآورندچراکه این مردم بارها و بارها نشان داده‌اند که تا جان در بدن دارند از نظام و مملکت خود دفاع خواهند کرد.

 با این تفاسیر علی خوانپایه ،فرماندار گچساران در این خصوص گفت: ۹ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت تایید صلاحیت شده اند که با  انصراف "زهره فولادی وندا" ،"بهنام همتی"، "سید مجید حسینی" و "نوذر بزمی "  از ادامه حضور در این عرصه، هم اکنون  تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه به پنج نفر رسیده است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته و باشکوه در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برخلاف جو سازی منفی در مورد امنیت انتخابات، هم اکنون شور و شوق موجود در فضای شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.

خوانپایه گفت: تدارکات لازم برای ۲هزار و ۵۰۰ نیروی شعبه های اخذ رای، نیروهای خدماتی و پشتیبانی صورت گرفته است.

وی افزود:تعرفه ها به اندازه کافی و متناسب با میزان آرای به صندوق ریخته شده  و در اختیار نمایندگان فرمانداری در شعب و روسای شعب قرار گرفت،همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.

 


خوان پایه گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.

فرماندار گچساران بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها