نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1398 - 9:27
هرچند مدعیان اصلاح‌طلبی در شهرستان گچساران نیز در هفته گذشته با صدور بیانیه ای با زیر سوال بردن رأی دادگاه در محکومیت خاتمی و تکرار سخنان او مبنی بر تقلب در انتخابات ، قصد تطهیر او و سایر فتنه گران داشتند و به نوعی شائبه تقلب در انتخابات را دوباره مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رضا افشین پور_قریب به ده سال از انتخابات 88 و آن فتنه کزا یی می گذرد، انتخاباتی که با آشوب طلبی و اردوکشی خیابانی دو نفر از کاندیداها به فتنه ای بزرگ تبدیل شد و اکنون با گذشت ده سال از آن حادثه شوم، هنوز هم می شود آثار زیانبار آن را در سلامت و آرامش روانی جامعه جستجو کرد.

 با این وجود جریان ننگین فتنه و پیاده نظام آن، دست روی دست نگذاشته  و در سایه رأفت و عطوفت نظام ، گستاخانه سعی در تطهیر و مطرح کردن کسانی دارند که ضربات مهلکی بر پیکره کشور وارد کردند. از جمله آنها برادر رئیس دولت اصلاحات، محمدرضا خاتمی است که سال گذشته در سخنانی با زیر سوال بردن نظام انتخاباتی و مردم سالاری در کشور ادعا کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری 88، حدود هشت میلیون رأی به مجموعه آرا افزوده شده است.

 پس از آن اظهار نظر ، دستگاه قضایی با دعوت از خاتمی، خواهان اثبات ادعا و ارائه سند و مدرک توسط او شد. اما با وجود وقت زیادی که دراختیار وی قرار داده شده بود و در طی چند جلسه دادگاه، بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرکی و صرفاً با طرح ادعا‌های کلی و همیشگی، نتوانست ادعای خود را اثبات کند.

 سرانجام پس از تشکیل چند جلسه دادگاه، محمد‌رضا خاتمی به جرم نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دو سال حبس تعزیری، محکوم دانسته شد.

اما در این میان با وجود آنکه خاتمی نتوانست هیچ یک از گفته‌های خود را ثابت کند، عده‌‌ای در پوشش اصلاح طلبی به قصد فریب افکار عمومی و ایجاد بی‌اعتمادی به دستگاه قضاء ، قصد آن دارند با تطهیر "محمدرضا خاتمی" و تَکرار ادعاهای واهی او مجدداً دروغ تقلب را واقعیت انتخابات 88 جلوه دهند و با تشویش اذهان عمومی و ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به نظام به نوعی، آبروی رفته خود را بازیابند.

 هرچند مدعیان اصلاح‌طلبی در شهرستان گچساران نیز در هفته گذشته با صدور بیانیه ای با زیر سوال بردن رأی دادگاه در محکومیت خاتمی و تکرار سخنان او مبنی بر تقلب در انتخابات ، قصد تطهیر او و سایر فتنه گران داشتند و به نوعی شائبه تقلب در انتخابات را دوباره مطرح کردند.

 حال آنکه در ده سال گذشته هیچ کدام از مدعیان تقلب در انتخابات نتوانستند مدرکی دال بر تقلب و عدم سلامت انتخابات ارائه کنند . با این وجود چرا هربار گروهی از جریان اصلاح‌طلبی در کشور، با طرح این موضوع دست به تخریب نظام در افکار عمومی می زنند ؟.

 چرا عده‌ای اسرار دارند با طرح اتهامات واهی آبروی نظام اسلامی را خدشه‌ دار کنند؟ چرا هربار در آستانه انتخابات، جریانی سخن از شائبه تقلب به میان می‌آورد؟ هدف آنها از این همه دروغ و شبهه پراکنی نسبت به حکومت اسلامی چیست؟.

برا ی همه این پرسش ها پاسخ های روشن و متقنی وجود دارد زیرا که فتنه گران و حامیان فتنه تاکنون اثبات کرده اند که مصالح کشور برای آنها از کمترین اهمیتی برخوردار نیست. اما آنچه که غیرقابل فهم است مسامحه و اهمال دستگاه های نظارتی و قضایی در مواجه با این چنین تحرکاتی است که به قصد ایجاد آشوب در افکار و آراء عمومی صورت می‌ گیرد .

لذا از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود با رصد و برخورد قاطع با چنین تحرکاتی از ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه جلوگیری کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها