نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1394 - 21:57
همايش حزب مردم سالاری کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصلاح طلبان و چهره های شاخص این جریان سیاسی در سالن دبیرستان پسرانه شاهدگچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،این روزها اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد به تکاپو افتاده اند و همایش های مختلفی را در شهرهای استان برگزار می کنند.

حزب مردم سالاری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز همایش سراسری خود را با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های اصلاح طلب استان در گچساران برگزار کرد.

گچساران

در حالی که کمتر از یک سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی است و 2 جریان اصلاح طلب و اصولگرا آرایش سیاسی خود را روشن تر کرده اندو اصولگریان برای دستیابی به وحدت تلاش می کنند و اصلاح طلبان نیز با برگزاری این همایش استانی فصل جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

سید حسن خمینی

دانشجویان

همايش حزب مردم سالاری کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصلاح طلبان و چهره های شاخص این جریان سیاسی عصر امروز در ساعت 16 در سالن امتحانات دبیرستان دولتی پسرانه شاهدگچساران برگزار شد.

 

حزب مردم سالاری

کمیسیون تلفیق

 

سخنرانان اين همايش، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بودند.

 

کواکبیان

 

"مصطفی کواکبیان"  با استقبال دست اندرکاران وارد سالن می شود و برخی از حاضرین در سالن به استقبال وی می روند، چند دقیقه بعد قرآن کریم قرائت می شود و همزمان با پخش سرود ملی کشورمان، مراسم حالت رسمی به خود می گیرد و اندک اندک حواس ها برای شنیدن سخنان مدعوین جمع می شود.

 

حزب مردم سالاری

اصولگرا

 

پيش از سخنرانى کواکبیان ، آرش حبیبی عضو حزب مردم سالاری کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان نماينده برگزار كنندگان، به مهمانان و حاضران در اين همايش خوش آمد گفت.

 

مصطفی کواکبیان

 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این همایش ضمن تبریک روز پدر،روز کارگرو هفته معلم با اشاره به سخنانی از مولای متقیان، امام علی علیه السلام، معیشت ، اقتصاد مردم و جامعه را از وظایف اصلی دولت‌ها برشمرد و گفت:باید ببینیم دولت در زمینه عدالت تا چه اندازه خوب عمل کرده است، دولت ها وظیفه دارند با کارهایی مانند جمع‌آوری مالیات، معیشت مردم را تأمین کند و مشکلات آن‌ها را ببیند.

 

کواکبیان

 

وی تحریم‌ها و قطع‌نامه‌های علیه کشور را ظالمانه دانست و افزود: کشور اکنون در نبرد سخت دیپلماتیک با دشمن است که این تلاش‌ها و نبردهای دیپلماتیک برای تأمین امنیت مردم است.

 

کواکبیان با بیان اینکه دولت قبلی قطعنامه‌های ظالمانه علیه کشور را کاغذ‌پاره می‌دانست در حالی که دشمنان ما در شورای امنیت برای ما توطئه می‌کردند،خاطرنشان شد:در چند سال گذشته 23 قطعنامه علیه کشورمان وضع شد که این مسائل، توفیق دولت‌ها را در انجام وظایف خود با مشکل مواجه می‌کند.

 

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه اصلاحات نیاز جامعه است و باید مورد توجه ویژه دولت باشد،گفت:اصلاحات از زمان خاتمی شروع نشد و اصلاح‌طلبی در متن دین اسلام است به گونه‌ای که امام حسین علیه السلام بزرگ‌ترین اصلاح‌طلب تاریخ است.

 

دبیر حزب مردم سالاری

وی تصریح کرد:اگر در اخلاق و مادیات به خوبی کار نکنیم در مقابل غرب، حرفی برای گفتن نداریم اصلاح طلبی در خون جامعه است و اصول‌گرایان برای آنکه در جا نزنند باید اصلاح‌طلب باشند و هیچ اصلاح‌طلبی هم نمی‌تواند اصول را نادیده بگیرد.

 

کواکبیان در ادامه با اشاره به موضوع مفاسد اقتصادی و فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود:‌ آنگونه که رهبری فرمودند با " دزد دزد گفتن" مشکلات ما در این حوزه حل نخواهد شد و باید مسئولین با فساد مبارزه عملی کنند.

 

این همایش با حواشی متعددی از تشویق های جمعیت حاضر تا گلایه از ضعف سیستم صوتی و سرمایشی همراه بود.

 

تشویق بانوان

اعتراض

 

از حاشیه های جالب همایش اصلاح طلبان گچساران  حضور عده ای از دانشجویان دانشگاه آزادیاسوج بود که با در دست گرفتن پلاکاردهایی با عنوان "اوفو بالعقود" به نوعی اعتراض خود به خلف وعده حضور دبیر کل حزب مردم سالاری دربرنامه روز گذشته دراین واحد دانشگاهی را به نمایش گذاشته بودند.

 

اعتراض دانشجویان

اعتراض

 

هم چنين در اين همايش كليپى از تصاویر رئیس جمهور اسبق و حامی فتنه ونیز تصاویری از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات گذشته از سوى برگزاركنندگان به نمايش در آمد که با اعتراض عده ای از حاضرین روبرو شد و برای مدتی وقفه ای در برگزاری همایش بوجود آمد.

 

سید محمد خاتمی

هاشمی رفسنجانی

اصلاحات

اعتراض دانشجویان در گچساران

 

 چند بانوی محجبه با سر دادن شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» اعتراض خود به پخش کلیپ حامیان فتنه را سر دادندکه این اقدام با واکنش دفعی برگزار کنندگان برنامه و عوامل سازمان یافته مواجه شدند، که در همان هیاهو عده ای تلاش کردند تا با اعمال زور و فشار صدای اعتراض این بانوان را کم کنند که موفق به این کار نشدند و در نهایت پخش کلیپ متوقف شد.

 

کواکبیان

سالن همایش

دبیرستان گچساران

 

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سخنران بعدی این همایش بود که ضمن تبریک میلاد امام علی (ع)،روز کارگر و روز معلم با اشاره به وقفه و اعتراض  پیش آمده در این همایش گفت: اعتراض این دو بانوی ارزشی که شعار "ضد ولایت فقیه" سردادند نتیجه عملکرد ضعیف ماست.

 

تاجگردون

 

وی افزود:باید به خودمان برگردیم در شرایطی که قدرت سیاسی داریم حق صحبت نداریم و این شده اصلاح طلب و ضد امنیت، احمدی‌نژاد حضور و ظهورش به دلیل عملکردماست، اما آمدن روحانی دلیلش او نبودو راه روحانی فرصتی دوباره، برای برگرداندن قطار به ریل جدید اتفاقات نوین است.

 

تاجگردون با اشاره به اینکه ریشه حل مسا ئل چه در علم و تجربه در وجود نهادهای مردمی واحزاب هستند که موجب ترقی و رهایی از مشکلات است،تصریح کرد:ما نظامی بر اصولی که قانون اساسی تعریف کرده داریم و برای قبول اصلاح طلبی باید این نظام را قبول داشته باشیم.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار کرد:ما باید بدانیم اگر اصلاح طلبیم تعدی به حقوق دیگران گناه است وحق ما و حق اصولگرا‌ها حق صحبت است و تعدی به آن گناه است، هم شرع می‌گوید و هم قانون اساسی وحتی اگر در منظر اخلاق و فکر گرفتن حق باشد هم گناه است.

 

وی با بیان اینکه یک اصلاح طلب باید به روز و متناسب با شرایط تغییر کند تصریح کرد: نباید با خاطره‌هامان زندگی کنیم و باید از مهلکه‌های پیش رو بگذریم و این را باید بدانیم اگر علاقه به تغییر نداریم فراموش خواهیم شد.

 

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:باید بپذیریم آن چیزی که جامعه را آشفته می‌کند و باعث سستی پایه‌های جامعه و عدم اعتماد است دروغ است، دروغ موجب شکلگیری ریا می‌شودو باید برای عزتمندی ،دروغ را از جامعه دور کنیم.

 

وی افزود:دوستان ما دلواپس نیستیم اما دلواپس یک نکته‌ایم، در موضوع هسته‌ای جامعه دو قطبی گردد  و اگر اینچنین شود آیندگان از ما نمی‌گذرند.

 

نماینده گچساران

 

تاجگردون گفت:دلواپس دلواپسان هستیم که نکند جامعه را به دو قطبی بودن بکشاند یک جامعه اسلامی باید دینی باشد، باید دین تبلور کند.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت:این نظام، این قانون اساسی و این رهبر این ظرفیت را دارد که فضای آزادی عقیده باشدما اعتقاد به حذف کسی نداریم، باید در این شرایط یک اتفاق بیفتد و می‌گویم اصلاح طلبی یک تفکر است.

 

در این همایش تصویر "سید حسن خمینی "از ابتدا تا پایان جلسه بر روی پرده سفید ویدئو پروژکتور با شعار"به بهانه استقلال آزادی از بین نرود" نقش بسته بود.

 

مجلس شورای اسلامی

گفتنی است این همایش قرار بود در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شود که با واکنش دانشگاه در برگزاری این متینگ انتخاباتی روبروشد.

 

این در حالی بود که برگزاری  این همایش سیاسی در مراکز دولتی با واکنش سیاسیون گچساران روبرو شد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بوی فتنه در گچساران پیچید
شورای نگهبان به وظیفه ات عمل کن
تاجگردون حیاء کن
مرگ بر ضد ولایت فقیه
شما که دم از ولایت میزنید چرا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها