نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1395 - 13:14
در حالیکه طی روزهای اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاطم موضوعات مختلفی از جمله لغو جلسه دکتر حسن عباسی بوده است و همچنین نارضایتی اصلاح طلبان استان از سوی دیگر، باید منتظر ماند که آیا خادمی آخرین میزبانی برای سفر دولتی ها را تجربه می کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سفر جهانگیری به کهگیلویه و بویراحمد در حالی برنامه ریزی شده  است که پروژه افتتاحیه خاصی که صد در صد آماده بهره برداری در استان باشد وجود ندارد.

طبق شنیده ها، آنچیزی که مشخص است تغییرات مدیریتی کلان خاصی در سطح استان در حال شکل گیری است که دولت می خواهد این تغییرات با آرامش روان و در فضایی صمیمی شکل بگیرد.

خادمی در دوران مدیریت خود فردی معتدل و به دور از حواشی بوده است اما در بحث انتصابات دخالت خاصی نکرده است و بیشترا نظارت مجموعه های بیرون و نمایندگان مجلس بر وی تحمیل شده است.

در این سفر برنامه ریزی شده است که خبرنگارانی که همسو با مجموعه دولت نیستند از پوشش باز بمانند. موضوعی که اخیرا از سوی خبرنگاران استان طی نامه ای به نماینده محترم ولی فقیه در استان نگاشته شد و این موضوع در حال پیگیری از سوی ایشان است.

در این سفر منیژه جهانگیری، اسحاق جهانگیری را همراهی میکند. منیژه جهانگیری در هفته های آغازین کار دولت سوژه بسیاری از رسانه های کشوری شده بود و بعد از این موضوعات، ناچارا در جلسات با اسحاق جهانگیری از پوشش چادر استفاده کرد.

آنچیزی که مشهود است اینکه همسر جهانگیری، در این سفر جلسه ای با کارگروه بانوان استان دارد که هنوز محتوای این جلسه مشخص نشده است. در طی چندسال اخیر معاون امور زنان رییس جمهور سه بار به استان سفر کرده است. باید دید و منتظر ماند که  بازخورد و خروجی سفر منیژه جهانگیری از سفر خانم مولاوردی بیشتر است یا خیر؟

از طرفی در چند روز اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان معاون وزیر کشور و وزرای دولت بوده و خواهد بود. زمزمه هایی مبنی بر جابجایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در میان اصحاب رسانه قوت گرفته است. طبق شنیده ها خادمی در جلسه خصوصی خود با سران اصلاح طلب استان نتوانسته آنها را متقاعد نماید و از این جهت در فشار سیاسی برای کناره گیری از سمت خود است.

مقیمی، معاون وزیر کشور نیز در سفر اخیر خود به استان با جمعی از اصلاح طلبان استان دیدار داشته است و نظرات آنها را در خصوص خادمی تجمیع کرده است.

در حالیکه طی روزهای اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاطم موضوعات مختلفی از جمله لغو جلسه دکتر حسن عباسی بوده است و همچنین نارضایتی اصلاح طلبان استان از سوی دیگر، باید منتظر ماند که آیا خادمی آخرین میزبانی برای سفر دولتی ها را تجربه می کند؟

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

رفت و برگشت قطعه جاده از دهنو تا پل بریم(پرین)حوزه استحفاظی استاندار کهکیلویه بویراحمدی دکتر افشانی وازپل بریم تا باشت حوزه استاندار دکتر خادمی و محل تولد نماینده افسانه ای دکتر تاجگردون چند کیلومتر است کلیدر شمال و جنوب که امکان سبقت و سرعت نداردسال55که دانشجوی دانشسرای گچساران بودم به همین شکل(رفت و برگشت این جاده کلیدر شمال و جنوب است واقعا جای تاسف دارد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها