نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1397 - 14:38
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با تکیه بر بازیکنان بومی و جوان خود سعی داردتا نسل جدیدی از بازیکنان مستعد و توانمند خطه ورزشکار پرور گچساران را به جامعه شنا و واترپلو ایران معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مرحله دوم بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور از صبح چهارشنبه پنجم دیماه  به میزبانی دو تیم رعد پدافند هوایی و نوفلاح تهران در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد.

تیم نفت و گاز گچساران در اولین دیدار از این مرحله به مصاف سایپای قدرتمند رفت که در پایان با نتیجه 24بر3مغلوب حریف تهرانی خود شد،نفتی ها در دومین دیدار خود در روز ششم دیماه به  مصاف تیم نوفلاح تهران رفتند که با نتیجه 15بر4 از حریف خود شکست خوردند.

در سومین روز از مرحله دوم بیست و هشتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور نیز دو تیم نفت و گازگچساران و نفت امیدیه مقابل هم صف آرایی کردند که این شهرآورد نفتی  در نهایت با نتیجه 18بر7به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از رقابت های لیگ برترواترپلو با تیم های نفت امیدیه،سایپا و نوفلاح تهران در گروه الف این رقابت ها قرار دارد؛تیم های دانشگاه آزاداسلامی،رعد پدافتند هوایی و نماینده زنجان نیز در گروه ب این رقابت ها حضور دارند.

تیم نفت و گاز گچساران در مرحله نخست بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور که در 14آذرماه امسال در استخر ۹ دی تهران برگزار شد متحمل سه شکست شد،نفتی ها در دیدار اول با نتیجه 7بر3مغلوب نفت امیدیه شدند،در دیدار دوم نیز با نتیجه 8بر7مغلوب نوفلاح شدند و در دیدار سوم نیز با نتیجه 28بر1به مغلوب سایپا شدند.

باید توجه داشت که تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها به صورت صد در صد بومی بسته شده و با انگیزه بسیار بالا در مسابقات شرکت کرده است،در طی چهار ماه گذشته بدنه این تیم به صورت رسمی با سرمربی جدید بومی و بازیکنان پرورش یافته در همین باشگاه شکل گرفته و تمرینات خوبی نیز پشت سرگذاشته اند.

تلاشهای مدیران و روسای ورزش این شرکت برای حضور این تیم در لیگ برتر قابل تقدیر است که با توجه به کاهش بودجه ورزش نفت این تیم همچنان با انگیزه در مسابقات شرکت کرده است،تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در فصل جدیدلیگ برتربا کسری موسوی، حبیب اسدی آقاجری، شایان آب میخک قشقایی، بهراد بهمنی آزاد، آرش شعری، سید علی حسینی، متین لرکی، مهرعلی بارون زاده، پیام نگاه داری، بیژن شعری، مهدی رضازاده ، بهزاد بهمنی آزاد، آرین اسکندری با به میدان رقابت ها گذاشته است.

اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم آقایان علی رفیعی سرپرست، آرش حاتمی سرمربی و نیما جمشیدی به عنوان مربی هستند که یکی از نقاط قوت تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر وجود کادر فنی کاملا بومی و پرورش یافته رده های پایه همین باشگاه است که زیر نظر مربیان و پیشکسوتان واترپلو گچساران و ایران رشد و پرورش یافته و به عنوان مربیان با دانش در عرصه ملی کسب تجربه می کنند.

تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با تکیه بر بازیکنان بومی و جوان خود سعی داردتا نسل جدید از بازیکنان مستعد و توانمند خطه ورزشکار پرور گچساران را به جامعه شنا و واترپلو ایران معرفی کند.

گفتنی است در مرحله اول و دوم این رقابت ها تیم نفت و گاز گچساران جوان مقابل تیم های قدرتمند گروه خود به میدان رفت اما باوجود تلاش های بسیار بازیکنان بومی و جوان این تیم موفق به کسب نتیجه ای نشد.

نتایج و جدول رده بندی این رقابت ها را درادامه مشاهده نمایید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها