نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. شهريور 1399 - 14:45
این برنامه در چند ماه اخیر یکی از پر شنونده‌ترین برنامه‌های رادیو بوده و اخبار آن در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف کشور بازتاب مطلوبی داشته است که موفقیت فعلی برنامه حاصل یک کار تیمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،برنامه  رادیویی  "ورزش ایران"  که به عنوان پر مخاطب ترین و خبرسازترین برنامه رادیویی لقب گرفته است از جوانان گچسارانی در بدنه تیم برنامه سازی خود بهره می برد.

امید باشت باوی نوه  زنده یاد استاد حسن باشت باوی "پدر بوکس ایران" اجرای این برنامه ورزشی  را بر عهده دارد و کار تهیه کنندگی این برنامه نیز بر عهده  "محمد کیانی" فرزند مصطفی کیانی دبیر فیزیک مطرح این شهرستان است.

این درحالی است که برنامه "ورزش ایران" که قدمتی 4 ساله دارد با رویکردی جدید از بهار امسال شروع به فعالیت کرده و با بررسی پرونده های روز ورزش مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است، و اخبار آن در سایت ها و خبرگزاری های مختلف کشور بازتاب مطلوبی را داشته است که حالا عنوان خبرسازترین برنامه رادیویی را نیز یدک می کشد.

باشت باوی که خود از قهرمانان رشته ورزشی واترپلو است و سال ها در تیم واترپلو نفت و گاز گچساران برای این شهرستان کسب افتخار کرده است، اکنون در رسانه  ملی ایفای نقش می کند و نام گچساران را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته است.

هرچند "کیانی" تهیه کنندگی برنامه های رادیویی همچون وقت اضافه، سوت پایان، میزبان، ایران امروز، روی خط ورزش، ورزش ایران را تاکنون بر عهده داشته و توانسته است استعدادهای خود را به عنوان یک جوان مستعد گچسارانی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در معرض نمایش قرار دهد.

همچنین امید باشت باوی علاوه بر اجرای برنامه "ورزش ایران "  در برنامه "سلام صبح بخیر " رادیو ایران نیز که به عنوان یکی از برنامه های پر شنونده  رادیو شناخته می شود اجرای بخش ورزشی را عهده دار است.

اگرچه محمد کیانی تهیه کننده این برنامه در گفتگو با رسانه ها درباره رویکرد جدید برنامه رادیویی "ورزش ایران" گفته است: خوشبختانه استقبال خوبی را از برنامه ورزش ایران در میان اهالی ورزش رسانه شاهد هستیم،ما در تیم تولید این برنامه همواره تلاش می‌کنیم تا از منظر یک خبرنگار پرسشگر پیگیر مسائلی همچون پرونده‌های مالی باشگاه‌ها، برگزاری لیگ‌ها، تیم‌های ملی و ... باشیم و پیوسته با تدارک گفت‌وگو‌های مناسب و صریح با مسئولین ورزش کشور ابهامات موجود را حدالامکان به حداقل برسانم و کانال ارتباطی دلخواه مخاطبان با حوزه ورزش باشیم.

کیانی ادامه می دهد: این برنامه در چند ماه اخیر یکی از پر شنونده‌ترین برنامه‌های رادیو بوده و اخبار آن در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف کشور بازتاب مطلوبی داشته است و موفقیت فعلی برنامه حاصل یک کار تیمی است و جا دارد از همه همکارانم به ویژه امید باشت‌باوی که خود از قهرمانان ورزشی است، تشکر کنم.

وی تصریح کرده بی شک هدف ما تداوم فعالیت و تولید محتوی جذاب و ارتباط با اهالی ورزش است و تمام انگیزه و تلاش تیم "ورزش ایران" جلب رضایت مخاطب است، و دغدغه ما نیز این است که به بهترین شکل ممکن مطالبات ورزشکاران و ورزش دوستان را به گوش مسئولین ورزش کشور برسانیم.

برنامه "ورزش ایران" به تهیه کنندگی محمد کیانی و اجرای امید باشت‌باوی و ایمان عارضه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۸ تا ۱۸:۴۵ از شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها