نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. خرداد 1398 - 13:05
اوج واترپلوی گچساران و ایران را می توان سال 88 تا 90 نامید که گچساران علاوه بر اینکه از بازیکنان جوان و بومی بهره می گرفت از بازیکنان تراز اول ایران و دو بازیکن خارجی که سالها جزء بهترین بازیکنان اروپا و جهان بودند، استفاده بهینه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی، جانباز قطع عضو گچسارانی در مطلبی نوشت:نفت وگازگچساران از قدیمی ترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی واترپلوی ایران به شمار می رود ؛نفت و گاز  هنگام مدیریت "حاج عباس فتاحی" در سال 86 مقام دومی لیگ سراسری راکسب و به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کویت راه یافت ودر پایان مسابقات به مقام دومی باشگاه های آسیا رسید.

درنیمه دوم سال 86 قرعه خدمت به جای برادرم" حاج فتاحی" به نام بنده افتادکه ابتدا در سال 87به مقام دومی ایران نائل شدیم.

اوج  واترپلوی گچساران و ایران را می توان سال 88 تا 90 نامید که گچساران علاوه بر اینکه از بازیکنان جوان و بومی بهره می گرفت از بازیکنان تراز اول ایران و دو بازیکن خارجی که سالها جزء بهترین بازیکنان اروپا و جهان بودند استفاده بهینه کرد.

تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر ،قهرمان سوپر لیگ و همچنین قهرمان جام حذفی باشگاه های ایران شد وبه عنوان تیم اول به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در کشور عربستان راه یافت.

دو بازیکن خارجی آقایان "رومان پولیچکا" از اسلواکی که سالها بهترین بازیکن اروپا و جهان ،آقای "ژولت پتوری" ازمجارستان مهد واترپلوی دنیا بودند، از دیگر نقش‌های اساسی که بازیکن خارجی در  نفت و گاز گچساران ایفا می کردند ، هدایت و آموزش مربیان مستعد و بازیکنان در سطح جوانان و نوجوانان و پایه بود که خصوصا جناب "ژولت" با جدیت مسائل فنی و تکنیکی روز واترپلوی جهان را آموزش می دادند.

در خاطرم است که علاقمندان زیادی به رشته واترپلو روی آوردند و باعث پیشرفت این رشته در شهر، استان و کشور نیز شدند ،آقای محسن رضوانی نیز به عنوان مدیر فنی تیم گچساران بودند که  ایشان نیز رئیس فعلی فدراسیون شنا شدند .همزمان طی همان دوسال تیم جوانان نفت وگازباهدایت مربیان بومی نایب قهرمان و قهرمان کشور شد.

فرصت را مغتنم شمرده و از همکاران وقتم درامورورزش وکلیه مربیان ،سرپرستان،و تک تک بازیکنان پیشکسوت،ملی پوش،قبلی،فعلی و جوان درتیم واترپلو و عوامل شاغل دراستخر وپیشکسوتان  رشته های شناو واترپلو وهیت شنای گچساران واستان وهیت شنای نفت صمیمانه تشکرمیذکنم.

دراین راستا پشتیبانی برادران جشن ساز،قنبرزاده،رسول خمینی و پاکدل درآن مقطع زمانی  فراموش نخواهدشد.

لازم به ذکر است درمقطعی از دوران اوج واترپلو بخاطر حفظ جایگاه تیم و آبروی نفت با افتخار ماشین شخصیم را فروختم وبخشی ازحقوق بازیکنان خارجی را به موقع پرداخت کردم که بعدها با خوش قولی آن دومرد بزرگ پول ماهم مدتها بعد برگشت داده شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها