نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. شهريور 1396 - 10:57
گرفتگی و بوی بد منهول فاضلاب پایین تر ازمدرسه ابن سینا واقع در محله سادات گچساران اعتراض ساکنان آن محل را دربر داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،طی چندماه اخیر در محله سادات گچساران بوی تند فاضلاب مشکلاتی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده است و اهالی در تماس با رسانه‌ها از آنها می‌خواهند تا درباره این مشکل اطلاع‌رسانی کنند .

افزایش بوی فاضلاب و تعفن به حدی است که تنفس را برای ساکنین این محله محروم دچار مشکل کرده و باعث اعتراض اهالی این منطقه مسکونی شده است .

یکی از اهالی محله سادات گچساران دراین خصوص می گوید: شدت بوی فاضلاب و تعفن موجود در هوا به ‌حدی است که در این هوای گرم نه می‌توانیم کولرهایمان را روشن و نه پنجره‌ها را باز کنیم .

دیگری می افزاید:گرفتگی منهول فاضلاب این نقطه از محله سادات و همچنین سرریز شدن آن سبب بوی بد و آلودگی منطقه شده و با توجه به قرار داشتن یک مدرسه و مکانهای ورزشی روبروی آن رسیدگی هر چه سریع تر به آن بسیارضروری به نظر می رسد.

بانویی که در این محله زندگی می کند ادامه می دهد:از چندین ماه گذشته تاحالا چندین بار به اداره آب و فاضلاب و مراکز بهداشتی شهرستان مراجعه حضوری داشته ایم اما تا به امروز اقدامی عملی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

این درحالی است که چند ماه است ساکنان جنوب محله سادات گچساران ازافزایش بوی بد فاضلاب شکایت می‌کنند و می‌خواهند تا درباره این مشکل چاره‎ای اندیشیده شود،بویی که در بخشی از این محله جنوبی گچساران پیچیده، بوی تعفن شدیدی است که به گفته مردم محل روزهای تعطیل و شب‌ها بیشتر می‌شود و شدت آن به اندازه‌ای است که حتی کسانی که در این محله با خودروهایشان درحال تردد هستند هم آن را استشمام می‌کنند.

به هر حال مشکل هرچه که باشد عواقبش برای مردم منطقه است،مردمی که چند ماه است که بوی بد فاضلاب را تحمل کرده‎اند. هرچند شهروندان ساکن این محله با در میان گذاشتن مشکل بوجود آمده با این پایگاه خبری امیدوارند مسئولین به مشکل بوجود آمده رسیدگی کرده و برای حل آن تلاش کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها