نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1394 - 15:16
معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛
افتتاح تصفیه خانه فاضلاب گچساران با حضور وزیر نیرو
معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاز نخست تصفیه‌خانه گچساران دارای ظرفیت 25 هزار متر مکعب در شبانه‌روز، هفت کیلومتر خط انتقال و 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و پنج‌هزار انشعاب خانگی بوده که مردادماه امسال با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،علیرضا جنتی معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست پروژه پیش تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان گفت: طی ده ماه گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه 30 درصد بوده که با تلاش‌های شبانه‌روزی پیشرفت فیزیکی فاز نخست آن 100 درصد شده است.

 

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه با حضور وزیر نیرو بعد از اتمام ماه مبارک رمضان در مردادماه  امسال صورت خواهد گرفت،افزود: مدت بسیار زیادی از اجرای این پروژه گذشته است و در سال گذشته نیز پیگیری بسیاری خوبی انجام شده که این پروژه را به مراحل پایانی خود نزدیک کرده است.

 

معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فاز دوم تصفیه‌خانه گچساران در آبان‌ سال جاری افتتاح خواهد شد،تصریح کرد:در فازهای اول و دوم این پروژه تاکنون افزون بر 23 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

جنتی با اشاره به بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه گچساران در مردادماه امسال گفت:فاز نخست تصفیه‌خانه این شهرستان دارای ظرفیت 25 هزار متر مکعب در شبانه‌روز، هفت کیلومتر خط انتقال و 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و پنج‌هزار انشعاب خانگی است.

 

وی افزود: فاز دوم تصفیه‌خانه گچساران دارای ظرفیت 12 هزار و 500 متر مکعب در شبانه‌روز بوده که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

این مسئول درادامه تاکید کرد: اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته صرفه‌جویی آب نامگذاری شده که این نامگذاری به دلیل اهمیت بسیار زیاد آب عنوان شده است.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها