نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1396 - 13:22
شمار ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر گچساران در حالی از یکصد نفر گذشته است که طی 7 روز گذشته تاکنون اغلب چهره های سرشناس دو جناح سیاسی با حضور در فرمانداری گچساران برای کاندیداتوری در این انتخابات نامنویسی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای گچساران در حالی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه 30 اسفندماه 95 آغاز شد که 474نفر تا پایان وقت هفتمین روز با حضور در فرمانداری‌ گچساران برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

شمار ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر گچساران در حالی از یکصد نفر گذشته است که طی 7 روز گذشته تا کنون اغلب چهره های سرشناس دو جناح سیاسی با حضور در فرمانداری گچساران برای کاندیداتوری در این انتخابات نامنویسی کرده اند.

اگرچه مهلت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق اطلاعیه شماره 5 وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور تا ساعت 24 شب گذشته تمدید شده بود، اما اکثر قریب به اتفاق چهره های نام آشنای  جناح های سیاسی برای حضور در این انتخابات کارهای قانونی را انجام داده و ثبت نام کرده اند.

این درحالی است که 101نفر از افراد شاخص دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات شورای شهر گچساران برای شکل گیری پنجمین پارلمان شهری نامنویسی کرده اند که از نمایندگان فعلی شورای شهرگچساران گرفته تا برخی نمایندگان سابق شورای شهر، برخی اساتید دانشگاه ها،برخی بازاریان، و حتی برخی خبرنگاران هم برای حضور در انتخابات شورای شهرگچساران ثبت نام کرده اند.

در چند روز گذشته ازچهره‌های شاخص ازجمله مدیران اجرایی،شخصیت‌های سیاسی و آحاد مردم نام نویسی شده است و بر اساس اعلام فرماندارگچساران گزارش ثبت‌نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شرح است:

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با اشاره به آمار ثبت‌نام کننده پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان،گفت:از تاریخ 30 اسفندماه 95 تا پایان زمان اعلام شده 6 فروردین ماه جاری تعداد 474 نفر در فرمانداری گچساران ثبت‌نام کردند که  تعداد ثبت‌نام شدگان درشورای شهر 101 نفر است که از این تعداد 14 نفر خانم و 87 نفر آقایان هستند.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی ثبت‌نام شدگان در این دوره تصریح کرد: از این تعداد یک نفر دارای مدرک فوق دیپلم، تعداد 73 نفر دارای مدرک لیسانس و تعداد 26 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و یک نفرهم دارای مدرک دکترا هستند،جوانترین نامزد این دوره 28 ساله و مسن‌ترین نامزد این دوره انتخابات شورای شهرنیز68 ساله است که از مجموع  تعداد 75 نفر متاهل و تعداد 26 نفر مجرد هستند.

رحیمی درادامه  با اشاره به  تعداد نامزدهای انتخابات دوره چهارم شورای شهرگچساران ،گفت: در دوره قبل تعداد 85 نفر نامزد دوره چهارم شورای اسلامی شهر شده بودند که در این دوره شاهد رشد 9 درصدی نامزدهای شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

فرماندار گچساران افزود: در این دوره تعداد 373 نفر درانتخابات شوراهای بخش مرکزی شهرستان گچساران ثبت‌نام کردند که از این تعداد جوانترین 26 سال و مسن‌ترین آن‌ها 74 سال سن دارد،از این تعداد 82 نفر دارای مدرک زیر دیپلم، 122 نفر دارای مدرک دیپلم، 39 نفر دارای مدرک فوق دیپلم، تعداد 57 نفر دارای مدرک لیسانس و تعداد 7 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و همچنین تعداد 66 نفر دارای مدرک خواندن و نوشتن هستند.

رحیمی ادامه داد:از مجموع نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا تعداد 283 نفر متاهل و تعداد 89 نفر مجرد هستند وتعداد 24 نفر خانم‌ها و تعداد 349 نفر آقایان هستند که در دوره قبل تعداد 226 نفر و در این دوره تعداد 373 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که این افزایش رشد 61 درصدی را داشته است.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات رباست جمهوری در روز 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

خاک بر سر شهر گچساران که ... میخواد شورای شهرش لشه
اینجا شو لباس نیست که بعضی ها برا نمایش خودشون اومد
م نونم ای میهن پرست سی چی اومه
خدایی اسم بهمن هم مینوشتید
انصافا اگه بهمن کاندید بشه خیلی رای میاره
حاج مجید گشتاسب کارشناس ارشد حقوق حامی حقوق شهروندان. در ضمن ایشون از خانواده شهدا هستند.
فقط سعید اکبری
حاج مجید گشتاسب کارشناس ارشد حقوق حامی حقوق شهروندان. در ضمن ایشون از خانواده شهدا هستند.
برای شورای شهر گچساران اصلاح طلب اعتدال گرای کاردان عملگرا یا اصولگرای معتدل عملگرا رای بدهید. نصف گزینه هاتون لر و نصف گزینه هاتون ترک باشه رای دهید.همه آرا را به یک قومیت ندهید.رانت و فساد و دزدی و فامیل بازی تو گچساران درست میشه. هر کی بیاد بگه مستقلم دروغ میگه.به آدمهای فقط سیاسی یا بدون سابقه اجرایی رای ندهید.باید حتمن کار اجرایی خوب کرده باشند. شورای شهر: حقوقدان کارکرده/مهندس عمران عملگرا/حسابدار مالی زبده/بازاری سابقه دار/دانشگاهی مدیر و آشنا به امور فرهنگی و شهری/ لازم دارد.البته عمران و شهرسازی حداقل سه نفر لازمه.
فقط سعید اکبری لطفا میشه توضیح بدی برای چی؟ برای کدوم سوابق درخشانش
به گفته فرماندار که من آن را تایید می کنم یک نفر مدرک دکتری دارند از بین ثبت نام کنندگان در بخش مرکزی شهرستان.ولی اکثر آنها در تبلیغات خود را دکتر معرفی کردند
سلام درتصاویر بالا اصولگرایان واقعی مهندس رمضان عباسی. مهندس هدایت فولادی و مهندس آرش قیطاسی هستند بقیه معتدل و اصلاحاتی هستند
فقط مهندس عباسی ومهندس قیطاسی تفکر اصولگرایی ناب
میلاد کرمی . مسلم کرمی . سعید اکبری.بهنام عکاشه . مختار باطولی .ایمان شفیعی .از جریان اصلاحات و طرفداران تاجگردون هستند که انشااله پیروز هستند
ما یکصدا به کاندیدای اصولگرایان گچساران هدایت فولادی . ارش قیطاسی و رمضان عباسی رای میدهیم
شکوهی . ناصرحسینی. بلوطی . باقرنژاد . بخشایی .ملک نژاد . اصلاح طلبان معتدل هستند
آقای مهندس رمضان عباسی ومهندس آرش قیطاسی از خانواده های مذهبی و مجموعه نیروهای ارزشی شهرستان هستند
جوان ولایتمدار و ارزشی طایفه دولیاری ابده گاه برادر آرش قیطاسی
درود بر برادر ارزشي و با اخلاق و كارشناس و جوان مهندس حاج ارش قيطاسي ما خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران و بسيجيان شهرستان گچساران با تمام توان و قوا از بسيجي مهندس حاج ارش قيطاسي حمايت قاطع ميكنيم
معنی ارزشی و با اخلاق و کارشناس رو فهمیدیم
لطفا از طرف کسی صحبت نکنید و اعلام رای نکنید
ما ایل بزرگ قشقایی با تمام توان از خواهرزاده عزیزمان مهندس آرش قیطاسی حمایت میکنیم
رای بدید به هر کس که دلتو میخواد .. ولی خواهشا سد معبر نکنید امب که دوروز مونده به انتخابات از میدون سرباز تا زیر گذر شهید تند گویان بنده یک ساعت تو راه بودم سر جمع شاید 3 کیلومتره شاید بیشتر هم باشه ولی حالت عادی 3 دقیقه راهه . انتخابات میشه که اینطوری برا مردم مزاحمت ایجاد کنیم . شاید یکی مریض داره باید چیکار کنه بیچاره.. شاید نیست همسایمون زنش موقع زایمانش هست امشب حالش بد میشه نمیدونم چطور بردنش بیچاره رو هنوز خبری ازش نداریم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها