نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1395 - 16:53
حواشی گرامیداشت روزدانشجو در دانشگاه آزادگچساران /
ازبرخورد ناشایست بادختر دانشجوتا ارادات آقای سخنران به شیخ فتنه+تصاویر
مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد،با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش آفتاب جنوب،عصرامروزهمایش بزرگ دانشجویی به مناسبت روز دانشجو و با همکاری تشکل های دانشجویی، در دانشگاه آزاد گچساران برپا شد.

این مراسم در سالن همایشات دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد برگزار شد؛ با توجه به صندلی‌هایی که در این سالن چیده شده، سالن حدود 110 نفر گنجایش داردو از ساعت14 عصر امروز دانشجویان با کارت‌های دانشجویی در سالن برگزاری همایش حاضر شدند.

طبق روال گذشته جمعی از خبرنگاران بدون دعوت و به صورت خود جوش از خبرگزاری‌ها و سایت های خبری گچساران برای حضور در این مراسم و نیز در ساعت مقرر خود را به محل برگزاری همایش سالروز 16 آذر رسانده‌اند.

برای این مراسم "روز دانشجو" پذیرایی با شکلات ساده اما خوشمزه، و یک جلد مجله با تصویر "دکتر شریعتی" برای دانشجویان خودنمایی می کرد!!!

نخستین نکته قابل توجه در برنامه امروز این بود که بر خلاف دیگر دانشگاها و نیزسنوات گذشته که این برنامه در 16 آذرماه و با شور و حال روز دانشجو برگزار می‌شد امسال این برنامه 17 آذرماه برگزار شد.! البته علی الظاهر اینبار مقصر مسئولان دانشگاه نبودند وزمان بندی برنامه به این صورت شکل گرفته بود!

این مراسم با حدود یک ساعت تاخیر برگزار شد در حالی که بسیاری از دانشجویان در ساعت 14عصردر سالن محل همایش روز دانشجو حضور یافته بودند.تجمع دانشجویان پشت درب‌های سالن محل برگزاری از ساعتی قبل از ساعت اعلام شده جالب توجه بود. ضمن اینکه وقتی یک ساعت در برنامه تاخیر افتاد، دانشجویان همچنان تا ساعت 15 در محل سالن همایش منتظر برگزاری مراسم بودند.

حراست دانشگاه آزاد گچساران تنها به دانشجویانی که کارت دانشجویی همراه داشتند اجازه ورود به سالن جلسه رامی دادند و دانشجویان دختر نیز هنگام ورود به سالن تفتیش می شدند!؟.

 

پیش از آغاز برنامه سرود‌های مختلفی با صدای "شجریان" در سالن همایش برای سرگرمی حضار پخش شد!.

سخنرانان و میهمانان برنامه با تاخیر قابل ملاحظه ای وارد سالن محل برگزاری همایش روز دانشجو شدند ،رئیس دانشگاه میهمانان را در بدو ورود به سالن همراهی کرد.

 مراسم با حضور مسئولین دانشگاه و همراهی پرشور دانشجویان با تلاوتی چند از کلام الله مجیدآغاز گردید؛ همزمان با پخش سرود ملی کشورمان، مراسم حالت رسمی به خود می گیرد و اندک اندک حواس ها برای شنیدن سخنان مدعوین جمع می شود.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون رئیس دانشگاه آزاد گچساران،امام جمعه موقت گچساران و جمعی از اساتید دانشگاه و دانشجویان حضور داشتند.

حجت الاسلام خواجه زاده معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران برای عرض خیر مقدم دقایقی اندک سخنرانی کردکه بلافاصله بعد از سخنرانی به دلیل شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری عموی بزرگوارشان سالن همایش را ترک کرد.

در این بین جو سالن در ابتدای سخنرانی حجت الاسلام خواجه زاده در پاره ای دقایق با تنش همراه شدکه وی به نوعی همه آنها را دعوت به آرامش می کرد،کسانی که ادعای آزادی بیان داشتند از ابتدا سعی کردند جو همایش را با تعداد زیادی از نیروهای حراست دانشگاه به شکل امنیتی برقرار سازند و مانع مطالبه گری دانشجویان از مسئولان دانشگاه شوند.

این اتفاقات با ورود مسئول کانون قرآن وعترت دانشگاه به سالن همایش همراه شد و دانشجوی دختری بسیجی را که پلاکاردی به همراه داشت(از قبل تحت نظر قرار گرفته بود)به طرز زننده و ناشایستی مورد بازخواست قرار داد و از وی خواست تا سالن جلسه را ترک کند که این اقدام خانم مسئول با واکنش تند دانشجویان حاضر در سالن مواجه شد.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد گچساران طوری با این دختر دانشجو گلاویز شد که چادر از سر دانشجوی دختربرداشته شد که با فریادهای این دانشجو فضای جلسه نیز متشنج شد و سایر دانشجویان نیز به این اقدام مسئولان دانشگاه اعتراض کردند.

این دختر دانشجو در پلاکارد همراه خود مطالبات و مسائلی شامل نبود آزادی بیان در دانشگاه، لغو برنامه های روز دانشجو، نبود سرویس ایاب و ذهاب، تفتیش دانشجویان برای ورود به سالن همایش را درج کرده بود و قصد داشت به مسئولان دانشگاه آزاد نشان دهد که مسئولان دانشگاه نیز به شدت او را تحت نظر قرار گرفته بودند.

پس از آن نیز چند نفر از کارکنان حراست دانشگاه در کنار خانم مسئول قرار گرفتند و دانشجوی دختر بسیجی را به بیرون از سالن همایش مشایعت کردند.

درادامه جمعی از دانشجویان که با این صحنه زننده مواجه شدند به نشانه اعتراض سالن همایش را ترک و در بیرون از سالن همایش و نیز در مقابل دفتر رئیس دانشگاه آزاد گچساران دست به تجمع و اعتراض زدند.

 

در این بین دانشجویانی هم بودند که فارغ از اتفاقات و حوادث روز دانشجو در گچساران در بیرون از سالن همایش مشغول بحث های فوتبالی داغ قرمز و آبی؛ و نیزکُرکری ها و طعنه های همیشگی تیم های پرطرفدار پایتخت را به رخ هم می کشیدند.

این همایش در نهایت با سخنرانی حجت نظری دبیردفتر سیاسی حزب اعتماد ملی و بیان پرسش و پاسخ به پایان رسید.

وی در این مراسم اینچپنین گفت:روز دانشجو را ارج می نهیم باید قدر الان را بدانیم متاسفانه در سال های نه چندان دور در دولت وقت اجاز ه نمی دادند دانشجو حرفش را بزنند در ان زمان فضا مطلوب نبود.

نظری افزود:ارادت خاصی به آقای کروبی دارم که همیشه می گفت وحدت زمانی صورت می گرد که ما بتوانیم قبل از وحدت بتوانیم حرف مخالف و موافق را بشنویم.

دبیردفتر سیاسی حزب اعتماد ملی اظهارکرد:چه معنای دارد تشکلات اصولگرا به راحتی مجوز می گیرند ولی تشکلات اصلاحات باید به نهادهای بی ربط هم پاسخگو باشند.

سخنرانی تمام شدو "حجت نظری" از درب پشتی سالن همایش را ترک کرد.

ادامه تصاویر/

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

چون قرار حرفهای بی ربط بزنید باید به نهاد های بی ربط توضیح بدید
واقعا جای تاسف هست،که چنین برخوردی با یه خانم بسیجی شده، واقعا دانشگاه گچساران جز بی ثبات ترین دانشگاه های کشوره،این خانم مسول به چه حقی اینکارو کرد و چنین رفتار زشتی رو انجام داد،بعد اینکه چرا یه چنین شخصی رو میارن که بخواد از فتنه گر حمایت کنه،لعنت بر دیکتاتور
اول از همه باید برخورد شدید با ایی خانم به ظاهر محترم...دوم از همه درخواست ایی دانشجویی که روی پلاکارد نوشته بود..(سرویس دانشگاه)
دیکتاتور و طاغوتیان بدانند که دعای امام زمان حافظ این مملکت اسلامیست ومکر دسیسه چینها را به خودشان بازمیگراند شما به خیال خودتان دارید پس لرزه ایجاد میکنید برا ی تغییر افکار دانشجو به نفع خودتان،در حالی که غافلید از دلهایی که در سینه میتپد برای اسلام و نهضت خمینی که عضو هیچ نهادی نیستند مردمی مردمی هستند و سرشار از عشق و ارادت... جناب استادی که با این سن و سال و پس از سالها دوری از وطن اومدی این ور امیدی نداشته باش به اون وعده هایی که شنیدی ،تغییر فقط این بود که تاجگردون نماینده شده،حکومت اسلامی همچنان پابرجاست.
برخورد این خانم مسئول قرآن و عترت دانشگاه بسیار زننده است. مگه ما در دوران رضا خان بسر می بریم. منم بارها با این خانم برخورد داشتم برخوردی بسیار بدی با ارباب و رجوع دارد.
اینجا روز دانشجو بود یا روز مسولین هوون؟؟؟والا ای دولت دیگه جای رسیده چادر از سرها میکشن وای وای که دوباره اینجا شده کوفه ...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها