نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1394 - 8:08
پارک بانوان گچساران پس از سالها کش و قوس با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد اما حواشی و اتفاقاتی که بیشتر رنگ بوی تبلیغات انتخاباتی را یدک می کشید در این مراسم هویدا بود.

به گزارش آفتاب جنوب،در رابطه با عملکرد مسئولین و زحمات انجام شده، قابل لمس است اما در افتتاح پروژه های جدید به ویژه پارک بانوان گچساران به نظر می رسد هدف از بزرگنمایی برخی پروژه های دولتی، همان پروپاگاندای انتخاباتی باشد که  با اهداف خاص انتخاباتی صورت گرفته بود.

 

 

637507

 

هرچند مسئولین  وظیفه دارد مردم را از پروژه های عمرانی آگاه کند اما این اقدام بی ارتباط با انتخابات مجلس نیست و درواقع با آغاز پروپاگاندای انتخاباتی، حجم فعالیت کاندیداها در حوزه تبلیغات افزایش یافته است!

 

این در حالی است که  زحمات مسئولین و پروژه های افتتاح شده قابل تقدیر است اما در حالیکه هنوز کمتر از 17روز دیگر به انتخابات مانده،نباید فضای تعامل دلپذیر اجتماعی را فدای جریانات سیاسی خاصی کرد واز فرصت پیش آمده از آن به نوعی برای انتخابات پارلمانی استفاده کرد؟!

 

امروز پارک بانوان گچساران پس از سالها کش و قوس  با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد واما حواشی و اتفاقاتی که بیشتر رنگ بوی تبلیغات انتخاباتی را یدک می کشید در این مراسم هویدا بود.

 

637498

 

حضور پر حاشیه آقایان در مراسم افتتاح پارک بانوان به همراه کِل و سوت و کف هیجانی فراتر از افتتاح این پارک بود؟! ،اعتراض به حضور فولادی وندا کاندیدای انتخابات مجلس دهم از سوی برخی از افراد و در نهایت بحث و تنش میان برخی هواداران تاجگردون و فولادی وندا نیز بر ملتهب نمودن این فضا افزوده بود.

 

637512

 

هر چند علی الظاهر نشستن دو رقیب انتخاباتی مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت (تاجگردون و فولادی وندا) در کنار هم باعث به وجود آمدن آرامشی نسبی در این مراسم شد اماباید منتظر ماند و دید که با نزدیکی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بازارچه تبلیغاتی باز هم به کدامین بهانه وچگونه گرم خواهد شد؟ وهیزم‌های گرما بخش این بازار چگونه انتخاب خواهند شد؟ آیا عزت گچسارانی ها را باید در افتتاح یک پارک جست و جو کرد؟باید توجه داشت نوآوری‌هایی از این دست سر از کجا درخواهد آورد؟

 

637501

 

و بالاخره می‌ماند مردمی که هوشیارانه مسائل را تعقیب می‌کنند و قانونگذاری را و تنها قانونگذاری را هدف مجلس و فلسفه وجودی مجلسیان می‌دانند و هوشیارانه در میدان انتخاب حاضر خواهند شد.

 

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه پارک بانوان گچساران در سال 88 آغاز شده ،مساحت این پارک 2 هزار و 700 متر مربع بوده و برای احداث این پارک افزون بر 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پارک بانوان گچساران دارای امکانات مناسبی همچون پیست اسکی، دوچرخه‌سواری، امکانات ورزشی و فضای ویژه کودکان است.

 

انتهای پیام/م 

دیدگاه‌ها

اولا که بیش از 1.7میلیارد هزینه شده ثانیا ایا نباید برای افتتاح تنها پارک بانوان در استان تبلیغ بشه .خوب حالا تبلیغ برای افتتاح پارک چه ربطی به نماینده داره شهردار تبلیغ کرده و از بانوان هم دعوت به عمل اومده حالا مگه اقای فولادی دعوت بوده؟
حالا فولادی دعوت نبود هیچی این اراذل و اوباش پرونده دار محافظ تاجگردون بذارم کجای دلم...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها