نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. خرداد 1394 - 8:41
اجتماع بزرگ مردمی «اجازه نمی دهیم»، در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، اعتراض به زیاده خواهی های 1+5 در مذاکرات هسته ای و نیز حمایت از تیم مذاکره کننده در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر روز گذشته گردهمایی بزرگ دانشجویان ،طلاب و هیات های مذهبی گچساران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات هسته ای با حضور مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.

 

مجتبی ثابتی

مذاکرات هسته ای

 

در این اجتماع مردمی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، اعتراض به زیاده خواهی های 1+5 در مذاکرات هسته ای و نیز حمایت از تیم مذاکره کننده، مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران به ایراد سخن پرداخت.

مجتبی ثابتی

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران ضمن یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر «همدلی و همزبانی دولت و ملت» به عنوان سیاست کلی سال94 گفت:دولت در جریان مذاکرات هسته ای به باور مردم اعتماد کند و شفافیت و صراحت بیان را در دستور کار خود قرار دهد.

ما اجازه نمی دهیم

 

ثابتی درادامه با اشاره به حضور نسل جوان در برگزاری این اجتماع، گفت: نسل جوان و فرهیخته وظیفه دارد در جامعه روشنگری نمایدودر مواقع حساس به میدان بیاید و احساس وظیفه کنند تا بتوانند در این پیچ تاریخی ودر  اطاعت از ولی امر مسلمین جهان سرنوشت ساز شوند.

 

اجازه نمی دهیم

 

گفتنی است تجمع بزرگ صیانت از حقوق هسته ای در گچساران با هدف اعلام حمایت از اقتدار، امنیت و عزت کشور در برابر زیاده خواهی های غرب و نیز حمایت از بیانات صریح رهبر معظم انقلاب پیرامون بازرسی از مراکز نظامی و دسترسی به دانشمندان هسته ای صورت گرفت.

 

دانشجو

حقوق هسته ای

حقوق هسته ای

مسجد شهیدان

صیانت از حقوق

کمپین

جوانان گچساران

ما اجازه نمی دهیم

مجتبی ثابتی

 

انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها