نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. بهمن 1393 - 13:43
در پی اهانت به پیامبر رحمت و خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) بسیجیان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران در جلوی اداره مرکزی این شرکت تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش  آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز در پی اقدام اخیر اهانت بی شرمانه و گستاخانه مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم ،  بسیجیان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران با اجتماع اعتراض آمیز خود هم صدا با تمام مردم جهان اسلام انزجار خود را از این اقدام شنیع و پست اعلام داشتند .

 

175590

175585

 

بسیجیان با سر دادن شعارهای "لبیک یا محمد"، "مرگ بر فرانسه"، " مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "و "مرگ بر انگلیس"،  این اقدام بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی را محکوم کردند.

 

175588

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی استاد حوزه علمیه گچساران در این مراسم اظهار کرد: مردم مسلمان ایران باید هم‌ صدا در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده و اجازه ندهند دشمنان به خواسته پلید خود مبنی ‎بر اسلام‌ستیزی دست پیدا کنند.

وی افزود:مردم مسلمان ایران اسلامی باید همیشه نسبت به این توطئه‌های شوم و اسلام‌ستیز هوشیار بوده و با ایجاد وحدت و انسجام یکپارچه در برابر این حرکات خصمانه ایستاده و نقشههای شوم آن‌ها را خنثی کنند.

 

175591

 

صفایی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همانند پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه مقاومت و شکست‌ناپذیری در مقابل هرگونه توطئه دشمنان ایستادگی کرده و در جهت مراقبت از اجتماع مسلمین نیز احساس مسئولیت میکنند.

 استاد حوزه علمیه گچساران تصریح کرد:پیامبر اکرم(ص) الگویی برای همه بشریت است و اهانت این جنایتکاران پلید حاکی از عدم شناخت عظمت پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی با بیان اینکه اقدام ناشایست و خصمانه بدخواهان اسلام با اهانت به ساحت مقدس پیامبر خوبیها، نشان از دشمنی سرسختانه کشورهای اسلام‌ستیز با مسلمانان است، اظهار کرد:دست توطئه رژیم جعلی صهیونیستی در جنایات اخیر پاریس امری مشهود بوده و دشمنان اسلام در راستای به چالش کشیدن دنیای اسلام به طراحی توطئه‌های مختلف روز به روز گامهای مختلفی برمی‌دارند.

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

175589

175586

175587

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها