نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. ارديبهشت 1395 - 17:50
صبح امروز جمعی از کارگران سد چمشیرگچساران با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری گچساران خواستار حمایت از وضعیت شغلی خود شدند.

به گزارش آفتاب جنوب، جمعی از کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چمشیر در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ودیگر مطالبات خود مقابل فرمانداری گچساران تجمع کردند.

 

این در حالی است که یکی از کارگران در این تجمع اعتراض آمیز می گوید:ما کارگران حدود 5 ماه است که هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده ایم ، از این وضعیت خسته شده ایم و مسئولین باید پیگیر حقوق و مطالبات ما کارگران سد چمشیر گچساران باشند.

 

کمی آنطرف ترکارگر دیگری با اشاره به حضور 300 کارگر دراین شرکت ادامه می دهد:از آذرماه سال گذشته تاکنون دستمزدی برای کارمان دریافت نکرده ایم و جای سئوال دارد که هنوز هم عیدی مان پرداخت نشده است.

 

وی گفت:مشکلات قشر کارگر در سد چمشیر که یکی دوتا نیست، تنها سالی یک دست لباس ایمنی به ما می‌دهندو در خصوص مرخصی هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم.

 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران درخصوص مشکلات کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چمشیر گفت:به دلیل وجود برخی مشکلات همچون نبود نقدینگی و نیز کمبود منابع ،حقوق کارگران این شرکت چندین ماه بوده که پرداخت نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیمانکار قادر به ادامه کار نیست،افزود:عدم نقدینگی سبب شده که کارگاه در آستانه تعطیلی قرار گیرد اما تلاش خواهیم کرد تا مطالبات کارگران در ۵ ماه گذشته پرداخت ونیزپیمانکار به کار خود ادامه دهد.

 

سد و نیروگاه ۱۷۶ مگاواتی چم شير یکی از طرح‌های در حال اجرای شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در ۲۵ كيلومتری جنوب شرقی گچساران در استان كهكيلويه و بوير احمد، بر روی رودخانه زهره قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها