نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. آذر 1398 - 9:25
هرچند به نظر می رسد وضعیت تاجگردون چنان بحرانی و رو به وخامت گذاشته که از هر ابزاری برای نشان دادن اعتماد به نفس کاذب خود و تحقیر رقبا استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب_برخی از حامیان غلام رضا تاجگردون نماینده مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی او را با القابی چون امیرکبیر اقتصاد و معمار اقتصاد ایران و ... مورد خطاب قرار می دهند و حتی او را لایق رئیس جمهوری هم می دانند!!!.

امروز رقیب انتخاباتی تاجگردون ،همایشی انتخاباتی در تالار قصر سفید گچساران دارد و طبیعتأ همچون همایش نماینده پیام های دعوت در همایش در فضای مجازی دست بدست و ارسال می شود و طبیعی است که از سوی حامیان رقیب و یا حامیان نماینده این پیام برای وی هم ارسال شود.

تاجگردون که ادعاهایش در حد و اندازه مسند ریاست جمهوری است و خود را فراتر از سطح مجلس می بیند در اقدامی بچه گانه و کوچه بازاری دعوتنامه شرکت در همایش سیدقدرت الله حسینی را در صفحه شخصی و رسمی اینستاگرام خود استوری کرده تا از نگاه خود به نوعی رقیب را تحقیر کند.

هرچند به نظر می رسد وضعیت تاجگردون چنان بحرانی و رو به وخامت گذاشته که از هر ابزاری برای نشان دادن اعتماد به نفس کاذب خود و تحقیر رقبا استفاده می کند.

براستی تاجگردون در کنار خود مشاور رسانه ای ندارد تا او را از انجام این رفتارهای کوچه بازاری و بچه گانه منع کند و مشاوره ای به او بدهد که ناسلامتی شما رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یک کشور هستید و این رفتارها در شأن معمار اقتصاد نیست؟!.

آری حال و روز نماینده چنین شده که برای خودنمایی به هر در و دیواری میزند؛کاش در طول۸سال نمایندگی تان در مجلس و آن هم در این جایگاه مهم کمی به مردم حوزه انتخابیه خود فکر می کردید و همه را به یک چشم نگاه می کردید تا هم اکنون به چنین رفتارهای کوچه و بازاری و کری ها و بچه بازی ها نیازی نداشتید!.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها