نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1394 - 9:58
سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران
در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود؛
همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان گردان‌های عملیاتی امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48 فتح در دوران دفاع مقدس در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر«دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: انتخاب این شعار حکیمانه توسط مقام عظمای ولایت راهبرد و استراتژی بزرگ نظام اسلامی در جهت مقابله با دشمنان بوده که نباید تنها در حد یک شعار باقی بماند بلکه مردم و دولت باید این شعار را به معنای واقع کلمه عملی کنند.

 

وی افزود: با توجه به ملموس بودن نقش مهم همدلی و همزبانی در راستای پیشبرد اهداف و امور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ملی و بین‌المللی، تلاش برای تحقق شعار سال باید اولویت‌ کاری همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان،تصریح کرد: فرماندهان سلحشور دوران هشت سال دفاع مقدس، یادگاران و سندهای ارزشمند و افتخار‌آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حقیقت به عنوان هویت این ملت هستند.

 

انصاری بیان کرد: این نقش‌آفرینان حقیقی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با عزم راسخ و جان بر کف در برابر دشمنان ایستادگی کرده و حماسه‌های بزرگی خلق کردند که امروز سرمشق خوبی برای مسیر عبور نسل جوان از فراز و نشیب‌ توطئه‌های دشمن قرار گرفته است.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گچساران، گفت: در این همایش از فرماندهان گردان‌های عملیاتی امام حسین (ع) و ادوات تیپ 48 فتح تجلیل می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه فرماندهان گردهان‌های امام حسین(ع) و ادوات تیپ همیشه سرافراز 48 فتح در هشت سال دفاع مقدس حماسه ایثار و جهاد را خلق کردند،افزود: تکریم و تجلیل از این اسطوره‌های سرافراز و افتخارات این خطه پاک میهن اسلامی، نه تنها وظیفه ذاتی هر ایرانی بوده بلکه در حقیقت ادای دینی در برابر فداکاری و از خودگذشتگی‌های این بزرگ‌مردان است.

 

انصاری با اشاره به زمان برگزاری این همایش،گفت: همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گردان‌های عملیاتی امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48 فتح با حضور فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها