نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1393 - 12:04
زمین چمن
با حضورمعاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور:
بهره برداری از زمین چمن روستای تلخاب شیرین گچساران
با حضورمعاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور زمین چمن روستای تلخاب شیرین گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز با حضور محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی زمین چمن منطقه تلخاب شیرین گچساران افتتاح شد.

 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در حاشیه آیین افتتاحیه این زمین چمن و در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه کل اعتبار در نظر گرفته برای این طرح 250 میلیون تومان بوده است افزود:این زمین چمن در زمینی به ابعاد 23 در 46 متر امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم و جوانان روستای تلخاب شیرین قرار گرفته است.

 

وی توسعه ورزش‌های همگانی، و دسترسی آسان شهروندان به زمین‌های ورزشی را ازاهداف احداث زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان برشمرد و گفت:این شهرستان دارای جوانان با استعدادی است که زمینه رشد در همه زمینه های فرهنگی ،هنری ،ورزشی را دارا می باشند که با پیگیری مسئولین در سال جاری با امکانات بیشتر و بهتری نسبت به سالهای قبل نسبت به شکوفائی این توانمندی اقدام شده است.

 

رحیمی تصریح کرد:زمین چمن مصنوعی روستای تلخاب شیرین به عنوان یازدهمین زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستانهای گچساران و باشت است که به بهره برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها