نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. اسفند 1393 - 19:42
امام جمعه گچساران گفت: توجه و تأسی از رفتار و تفکر شهید در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان گام مهم و مؤثری در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و کج‌روی‌های فرهنگی است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران عصر امروز در مراسم یادواره 360 شهید این شهرستان که با حضور سردار علی فضلی و حاج صادق آهنگران در مصلای بزرگ امام خمینی این شهرستان برگزارشد،گفت: برگزاری یادواره 360 شهید و یکمین سالگرد عالم وارسته حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی و سه شهید گمنام از طرفی بسیار غم‌انگیز و حزن‌انگیز بوده و از جهتی روز اظهار قدرت، عزت ، شرافت ایمانی، توحیدی و ملی مردم شهرستان شهید پرور و ولایتمدار گچساران است.

 

برگزاری یادواره شهداءیک حرکت فرهنگی در جامعه است

 

وی افزود: حزن و اندوه به دلیل اینکه یک سال گذشت و خلأ وجود شخصیتی عالم، عامل و هادی شهدا و رزمندگان در این شهرستان شهیدپرور بسیار محسوس بوده و احساس غرور، شرافت و عزت از این حیث که امروز در خطه رزمنده‌پرور و ولایتمدار به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌کنیم که اقتدار، عظمت و شکوه ایران اسلامی روبه ازدیاد است.

 

 امام جمعه گچساران اظهارکرد: مردم گچساران به برکت خون پاک شهدا و قدوم عالم وارسته مجاهد حجت‌الاسلام متقی کاشانی همچنان با قدرت در برابر نیرنگ دشمنان ایستادگی می‌کنند.

 

برگزاری یادواره شهداءیک حرکت فرهنگی در جامعه است

 

حجازی با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین یکمین سالگرد رحلت امام جمعه اسبق گچساران، بیان کرد: برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری بسیار آبرومندانه و قدرشناسانه و محبت مخلصانه مردم مومن گچساران، توجه به آیات و روایات بسیاری در مقام تجلیل از عالم بوده که به حق مردم این شهرستان در راستای این کار به خوبی حق مطلب را ادا کردند.

 

این مسئول با اشاره به حضور سردار علی فضلی در این مراسم معنوی، افزود: نظام اسلامی ایران به وجود چنین شخصیت‌هایی افتخار می‌کند.

 

برگزاری یادواره شهداءیک حرکت فرهنگی در جامعه است

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهداء در واقع یک حرکت فرهنگی در جامعه است،گفت: حضور پرشور مردم در یادواره‌ها و مراسم‌های گرامیداشت شهدا، قدرشناسی خوب و گام برداشتن در مسیر و سیره زندگی آن بزرگمردان و زنان تاریخ است.

 

امام جمعه گچساران یادآور شد: توجه و تأسی از رفتار و تفکر شهید در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان گام مهم و مؤثری در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و کج‌روی‌های فرهنگی است.

 

حجازی در ادامه برگزاری یادواره شهداء را فرصت مغتنمی در جهت معرفی و شناساندن گوشه‌ای از فداکاری‌های شهداء در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: استمرار این‌گونه برنامه‌های فرهنگی امری ضروری برای تقویت و توسعه فرهنگ مبتنی بر ایمان و شهادت است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها