نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1395 - 23:34
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمددر واکنش به اظهارنظر جنجالی اخیر برخی مسئولین درباره نیروهای نظامی کشور ،گفت:برخی وقت ها واقعا تعجب می کنم از مسئولینی که از اول انقلاب تاکنون در راس این مملکت حضور داشته و خدماتی نیز برای نظام انجام داده اند؛ سخنانی مطرح می شود که چیزی جز تاسف در بر ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای روستای اسلام آباد گچساران ،گفت:از جمله عواملی که می تواند تضمین کننده سرنوشت یک ملت باشد وجود منابع مالی و امکانات پیشرفته نظامی است که بعضاَیک کشور با داشتن این امکانات می تواندسروری خودش را در دنیا به اثبات برساند.

وی افزود:البته داشتن این امکانات برای هر کشوری لازم است، اما به طور قطع به تنهایی کافی نخواهد بود، در حال حاضر نمونه این کشورها در منطقه  وجود دارد، قارون های منطقه از بالاترین امکانات مادی و مالی برخوردارند اما شبکه نفود در این کشورها کاری به روز  این مناطق آورده که متولی امربرخلاف منافع این کشورها به پیش می روند.

پناهی با اشاره به اینکه داشتن ثروت و امکانات نظامی نمی تواند به تنهایی تضمین کننده سرنوشت و امنیت یک ملت دربرابر انواع تحریم ها،تهدیدها وتهاجمات نظامی باشد،افزود:تنها ملتی که متکی به قدرت لایزال الهی و مجهز به سلاح ایثار و مقاومت است می تواندبه درستی با کمک این امکانات مالی و نظامی تضمین کنند سرنوشت خود باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمددر واکنش به اظهارنظر جنجالی اخیر برخی مسئولین درباره نیروهای نظامی کشور ،گفت:برخی وقت ها واقعا تعجب می کنم از مسئولینی که  از اول انقلاب تاکنون در راس این مملکت حضور داشته و خدماتی نیز برای نظام انجام داده اند؛ سخنانی مطرح می شود که چیزی جز تاسف در بر ندارد.

وی افزود:چطور می توان باور کرد از کسی که فرمانده جنگ 8 ساله بوده ،از کسی که هر روز شاهد این است  که دنیا با چه تحریم هایی به جنگ ما آمده ،همان دشمنانی که تحمل غنی سازی 20 درصد را ندارندو نمی توانند ببیند ما روی پای خودمان ایستاده ایم؛ حال ما را با ژاپن و آلمان مقایسه می کنند!.

پناهی تصریح کرد:خیلی باعث تاسف است این شخصیت ها نگاهشان به کجا است که ژاپن را الگوی ما قرار می دهند؟ تنها جایی که بمب اتم ریخته شد بر سر همین ژاپنی ها بود.الان نیروهای نظامی آمریکا در همان شهرهای بمباران شده ژاپن مستقرند و شما بارها در خبرها مشاهده می کنید که نظامیان آمریکایی اقدام به آزار جنسی دختران وزنان ژاپنی می کنندو آنها هنوز هم در آتش بمب اتمی آمریکایی ها می سوزند.                                     

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدافزود:آقای فرمانده جنگ اینها را نمی بینید؟آقای فرمانده جنگ! همین نماینده شما بود که سه سال بیان کردند که با برجام تمام مشکلات را حل می کنیم، ولی حل نشد که نشد.همین نماینده شما آمدند در استان ما و اعتراف تلخی کرد که ما به آمریکا بدبینیم.

 وی با اشاره به اینکه ما داری فرهنگ دینی اسلامی هستیم و دشمنان هرگز نمی خواهند سر به تن مسلمانان باشد.افزود:آقای فرمانده جنگ !شما واقعا نمی دانید همین الان اگر از سوریه و عراق عقب نشینی کنیم ،به یقین پای داعش به مملکت ما باز خواهد شد.اگر نیروی نظامی ما مقتدرانه در برابر دشمنان اینگونه ایستادگی نمی کرد چطور می توانستیم امنیت را در کشور تضمین کنید،آقای فرمانده جنگ این تذهبون؟

پناهی اظهارکرد:دشمنان قادر به تحمل 20 درصد غنی سازی ما نبودند،این درحالی بود که قلب راکتور ما را با سیمان پر کردندو از 20درصد به 3و نیم درصد کاهش دادندو دشمنان هنوز هم به این مسئله قانع نیستند با این اوصاف چطور می شود عزت و اقتدار این مملکت را اینگونه تضمین کنید؟.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدافزود: آقای مفسر قرآن! امکانات نظامی ما بایددر سطحی باشد که دشمن حتی فکر مقابله با ما را از سرش بیرون کند، مگر همین دشمنان نبودند که در برخی از کشورهای همسایه به دنبال تجزیه این کشورها هستند، واقعاَ از شما بعید است این سخنان.

وی تصریح کرد:ایران اسلامی هرگز بدنبال تجاوز به هیچ کشوری نبوده و نیست و برای اینکه بتوانیم سرنوشت خودمان را رقم بزنیم به دنبال عدالت محوری در دنیا هستیم، که جز با داشتن فرهنگ غنی ایثار و شهادت و پیروی از امر ولایت این مهم میسر نخواهد شد.

پناهی با بیان اینکه دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال اجرای پروژه "نفوذ" در کشور است‌،افزود: گاهی نفوذ غیر محسوس است و به دنبال تغییر درباورها،امروز به کجا رسیدیم که دانشگاه فرهنگیان ما در روز شهادت امام محمد باقر(ع) در یک مراسم رسمی سازو دهل می آورند، می زنند و می رقصند و کمتر کسی هم اعتراض می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر باورهای دینی در جامعه هستند.،افزود:در سفر آقای رئیس جمهور به این استان در مقابل دیدگان علما و مسئولین سر میدان های یاسوج سازو دهل آوردندو زدند کسی هم هیچ اعتراض نکرد،اگرآن روز به این موضوع اعتراض می شد در جلسه رسمی دانشگاه فرهنگیان که قرار است فرهنگ مردم این کشور را به دست بگیرند چنین فضاحتی به بار نمی آمد و نمی گذاشتنددر روز شهادت امام معصوم(ع) سازو دهل بزنند.

پناهی تغییر تفکرات و باورهای دینی، افزایش  آمار طلاق و خودکشی در سطع جامعه را از عوامل نفوذ برشمرد و گفت: اگر می خواهیم در آینده به بیراهه نرویم و جلوی پروژه نفوذ دشمنان را بگیریم باید باورمندانه و دلسوزانه به استحکام مبانی اعتقادی ودینی و مبارزه با انواع انحرافات جامعه گام برداشت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد،افزود :روحیه انقلابی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند باید در جامعه حفظ شود تا بتوانیم از آرمان های والای امام راحل وشهداء صیانت کرده و دراین مسیرتلاش کنیم تا شرمنده شهداء نشویم.

پناهی تصریح کرد:یک فرد انقلابی باید از آرمان های امام و شهدا خالصانه حفاظت کند و تنها نبایدشنونده فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و در عمل اقدامی در راستای منویات رهبری انجام ندهیم که این خود کمال بی عرضگی است و از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن مهم است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها