نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1393 - 10:14
فرماندارگچساران گفت:این شهرستان با وجود ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف بویژه فرهنگی و ورزشی فاقد سینما و مجتمع ورزشی بوده که برای انجام برنامه ها و مسابقات باید دست به دامن شرکت نفت جهت استفاده از امکانات آنها شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز جلسه بررسی زیرساختها،مشکلات وپروژه های عمرانی گچساران جهت هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده دفتر معاونت اجرایی ریاست جمهوری ،معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمدوجمعی از مسئولین شهری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

بام نفت ایران از نظر امکانات در مضیقه است/برای انجام برنامه ها باید دست به دامن شرکت نفت شد

بام نفت ایران از نظر امکانات در مضیقه است/برای انجام برنامه ها باید دست به دامن شرکت نفت شد

 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: سفر کارشناسان نهاد ریاست جمهوری به استانها و شهرستانها جهت بررسی مشکلات و برنامه ریزی در خصوص مرتفع کردن آنها در سفر ریاست جمهوری یکی از کارهای ارزنده  و امیدوار کننده دولت تدبیر و امید است.

 

وی با ارائه گزارش مختصری از سیمای شهرستان گچساران افزود :شهرستان ما به عنوان بام نفت کشور مشهور بوده که در بسیاری از زمینه ها  از نظر امکانات در وضعیت خوبی قرار ندارد.

 

فرماندار گچساران با اشاره به جاده کمربندی این شهرستان اظهارکرد:این جاده کمربندی از 13 سال پیش عملیات اجرائی آن آغاز شده است که هنوز به اتمام نرسیده است و نیازمند تخصیص اعتبارات در این زمینه است.

 

رحیمی تصریح کرد: گچساران با وجود ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف بویژه فرهنگی و ورزشی فاقد سینما و مجتمع ورزشی بوده که برای انجام برنامه ها و مسابقات باید دست به دامن شرکت نفت جهت استفاده از امکانات آنها شد.

 

این مسئول با بیان اینکه شغل اغلب روستاییان این شهرستان کشاورزی و دامپروری است، افزود: با وجود سد کوثر در کنار زمینهای کشاورزی متاسفانه مقدارکمی از آب این سد به این شهرستان اختصاص داده شده است .

 

 

فرماندارگچساران تاکید کرد: با وجود بافت فرسوده شهری که علاوه بر فرسوده بودن در شیب قرار گرفته و در مواقع زلزله و حوادث غیر مترقبه آوار قسمتهای فرسوده به سایر اماکن نیز خسارت وارد خواهد کرد، مسئولین باید توجه ویژه ای به این نقطه از شهر داشته باشند. 

 

رحیمی به قابلیت ها و ظرفیت های این شهرستان برای احداث کارخانجات تاکید کرد و افزود:وجود منابع و معادن غنی از جمله معادن گچ به عنوان شاخصی در احداث کارخانجات؛ می توان در جهت رفع بیکاری در این شهرستان گام برداشت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها