نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. اسفند 1393 - 23:54
با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت:
20پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر
با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت از 20 پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد در گچساران تجلیل شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت ،نماینده مردم گچساران  وباشت در مجلس ، جمعی از  مسئولان استانی و محلی  در آیینی از  20 پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز  گچساران تجلیل شد.

 

20پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر

20پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر

 

رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک روز پرستار با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین مشاغل از آن پرستارانی است که روز و شب خود را وقف خدمت به جامعه می‌کنند،گفت:یکی از اقشاری که باید از نظر مادی و معنوی به آنها در جامعه کمک بیشتری شود و تحت حمایت بیشتری قرار گیرند، پرستاران هستند.

 

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت:اگر در این طرح جایگاه پرستاران به خوبی مورد توجه قرار گیرد در آینده موفقیت‌های بیشتری را خواهیم داشت.

 

چمن یکی از اضلاع مهم طرح تحول سلامت را پرستاران معرفی کرد و افزود:اگر موفقیتی در طرح بزرگ تحول سلامت استان داشته‌ایم به واسطه زحمات همه دست‌اندرکاران اجرایی طرح بوده که به یقین پرستاران سهم عمده‌ای در این بین خواهند داشت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به  تلاش‌های صورت گرفته در طول اجرای طرح تحول سلامت در این استان تصریح کرد: کمیته‌های لازم در این زمینه تشکیل و هر یک از کمیته‌ها به فراخور وظیفه‌ای که داشتند کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای هتلینگ بیمارستان‌ها و ایجاد ظرفیت‌های جدید و تکمیل زیرساخت‌های بیمارستانی ،گفت: اعتبارات خوبی به استان در این خصوص تعلق گرفت که بهترین نوع استفاده از آنها برای ایجاد بسترهای مناسب طرح تحول سلامت شد.

 

چمن اظهارکرد:در آینده پروژه‌های بزرگی در استان از جمله بیمارستان‌های بزرگ در مرکز استان و در شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

این مسئول تصریح کرد:مردم نقش بسیار مهمی در طرح تحول سلامت خواهند داشت و همکاری آنها با خادمان حوزه سلامت در زمینه‌های مختلف نقش اساسی در پیشبرد اهداف طرح خواهد بود.

 

20پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر

20پرستار نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+تصاویر

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

اسم پرستار بزنید
تازه به دوران رسیده های زیادی دیده می شوند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها