نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1393 - 18:08
فرماندار گچساران از سفر معاون وزیر بهداشت و درمان و معاون وزیر نیرو به این شهرستان خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ظهرامروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از سفر معاون وزیر بهداشت و درمان و معاون وزیر نیرو در روز پنجشنبه 7اسفند ماه جاری به این شهرستان خبر داد و گفت:بحمدالله موتور پیشرفت شهرستان ما به حرکت در آمده است و شاهد پیشرفتهای روزافزون گچساران آنطور که در خورشان این مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه می باشد، هستیم.

 

وی با بیان اینکه دولت در رسیدگی به  مناطق محروم طرح‌های متعددی دارد تصریح کرد: در سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به گچساران سی تی اسکن بیمارستان شهید رجائی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که در حاشیه این مراسم، بازدیدی از بیمارستان شهید رجائی بمنظور بررسی مشکلات این بیمارستان صورت خواهد گرفت.

 

 
رحیمی افزود:معاون وزیر بهداشت در ادامه از بیمارستان 96 و 100 تختخوابی گچساران بازدید و پس از آن طی جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی موارد و مشکلات بهداشتی استان و شهرستان گچساران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

فرماندارگچساران با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار افزود:معاون وزیر بهداشت در ادامه برنامه های سفر خود در جشن بزرگی که به مناسبت این روز باشکوه در سالن آزادی نفت و با حضور جامعه پزشکی و پرستاران صورت خواهد گرفت، از پرستاران برتر شهرستان و استان تجلیل خواهند کرد.

 

این مسئول درادامه افتتاح 32 کیلومتر از اصلاح شبکه آب شرب گچساران ،افتتاح خطوط انتقال رفت و برگشت و آبگیری مخزن 5000 متر مکعبی دانشگاه آزاد،بازدید از پروژه پیش تصفیه خانه شهر دوگنبدان و بازدید از ایستگاههای پمپاژ یک و دو سد کوثر را از برنامه های سفر یک روزه معاون وزیر نیرو به گچساران برشمرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها