نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. اسفند 1393 - 16:09
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشوربا اشاره به افزایش اعتبارات مربوط به طرح‌های آبرسانی روستایی افزود: خوشبختانه مجلس تصویب کرده که از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های آبرسانی روستایی مبلغ 500 میلیون دلار اختصاص یابد که بسیاری از مشکلات ما در این حوزه را برطرف خواهد کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،علی‌اصغر قانع معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشورعصرامروز در بازدید از پیش تصفیه‌خانه گچساران با بیان این که اقدامات بزرگی در حوزه آب و فاضلاب کشور در حال انجام است، گفت: برای منابع آب اکنون دو فصل اعتبارات وجود داردکه یک فصل آن مربوط به منابع آب کشور و برای آن در بودجه سال 94 مبلغ هزار و 500 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

وی  با بیان اینکه در این فصل از اعتبارات در بودجه سال آینده نسبت به بودجه سال 93 افزایش 33 درصدی را شاهد خواهیم بود،گفت:فصل دیگر اعتبارات ما مربوط به فصل عمران شهری است که برای سال 94 در این فصل مبلغ هزار و 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین اعتبارات این فصل در سال جاری و در سال آینده داشته باشیم برای سال 94 رشد 36 درصدی را خواهیم داشت.

 

این مسئول با اشاره به  افزایش اعتبارات مربوط به طرح‌های آبرسانی روستایی افزود: خوشبختانه مجلس تصویب کرده که از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های آبرسانی روستایی مبلغ 500 میلیون دلار اختصاص یابد که بسیاری از مشکلات ما را در این حوزه برطرف خواهد کرد.

 

قانع  با بیان اینکه در سال 93 مبلغ 200 میلیارد تومان به موضوع مجتمع‌های آبرسانی روستایی اختصاص یافت،گفت: در بودجه سال 94 برای تکمیل طرح مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی چهارهزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از این حیث افزایش 100 درصدی را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها