نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1397 - 14:02
هزاران نفر از مردم ولایتمدار گچساران با سر دادن شعارهای « مرگ بر اسرائیل » و « مرگ بر آمریکا » در راهپیمایی روز جهانی قدس ، بر اتحاد مستضعفان جهان برای آزادی قدس از چنگال صهیونیست ها تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مردم گچساران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با تجدید بیعت با آرمانهای بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر حضور همیشگی خود در صحنه را فریادی ظالم ستیزانه برآوردند و بر سر استکبار فرود آوردند.

راهپیمایی روز قدس در گچساران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین، روحانیت، پیر و جوان و زن و مرد، بار دیگر نشان داد مردم ولایتمدار این خطه هرگز صحنه دفاع از مظلوم را که یکی از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خالی نخواهند گذاشت.

 هزاران نفر از مردم ولایتمدار گچساران با سر دادن شعارهای « مرگ بر اسرائیل » و « مرگ بر آمریکا » در راهپیمایی روز قدس ، بر اتحاد مستضعفان جهان برای آزادی قدس از چنگال صهیونیست ها تاکید کردند. 

شرکت کنندکان در راهپیمایی روز قدس با محکوم کردن جنایات سفاکانه رژیم صهیونیستی، بار دیگر در دفاع از مردم مسلمان و مظلوم منطقه، بر حرکت آزادیخواهانه ملت یمن تاکید کردند و ظلم و جفای موجود در منطقه را توطئه ای دژخیمانه از سوی نظام های سلطه دانستند و آن را محکوم کردند.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران از جلوی مسجد شهیدان به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان شاهد حضور مردم انقلابی بود که با در دست داشتن پلاکاردهایی اعلام حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین ویمن و نیز اعلام اطاعت از منویات مقام معظم انقلاب در روز جهانی قدس که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است را اعلام می دارند. 

مسير پايانی راهپيمايی آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در گچساران به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان  ختم شد تا با قرائت قطعنامه روز جهانی قدس به عنوان برگ زرينی از حماسه حضور مردم شريف و انقلابی این شهرستان در تاريخ اسلام و ايران ثبت شود.

آری، باری دیگر مردم ولایتمدار گچساران با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده و در صفوفی متحد و یکپارچه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، رسالت دینی و شرعی خود را به انجام رسانده و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، با آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

 

دیدگاه‌ها

این شهر به این بزرگی اینقدر باید بیان؟مردم اصلا از امام جمعه راضی نیستن
راس میگه منم قبول دارم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها