نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1393 - 22:52
نفت و گاز گچساران
در لیگ فوتبال شهرستان رقم خورد؛
امیدهای نفت و گاز گچساران صدر نشین شد
در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان شهرستان گچساران تیم فوتبال امید نفت و گاز این شهرستان صدر نشین شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، عصر روز شنبه در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان شهرستان گچساران تیم فوتبال امید نفت و گازبا شکست شهاب صدر نشین شد.

 

نفت و گاز گچساران

 

تیم فوتبال  امید نفت و گاز گچساران که حسن عنبریان هدایت آن را برعهده داردبا کسب 9 امتیاز از سه بازی در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

 

سرپرست تیم فوتبال امید نفت و گاز گچساران در پایان این دیدار اظهارکرد: در این بازی چهار بازیکن خود را بدلیل حضور در اردوی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در ترکیب نداشتیم و دو بازیکن نیز بدلیل حضور در امتحانات پایان ترم دانشگاه از حضور در این بازی بازماندند .

 

جبار شاهینی افزود: حضور تیم فوتبال امید نفت و گاز گچساران در لیگ شهرستان کمک موثری در حفظ آمادگی این تیم داشته و امیدواریم زمینه حضور این تیم که سرشار از استعدادهای فوتبال این شهرستان است در عرصه مسابقات لیگ کشور فرصت حضور پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: تیم فوتبال امید نفت و گاز گچساران تمرینات منظم خود را طی هفته زیر نظر کادر فنی مجرب ادامه می دهد تا به عنوان یک منبع موثر تولید بازیکن در کنار تیم بزرگسالان از اقتدار فوتبال شهرستان گچساران دفاع کند.

 

در این دیدار که در استادیوم تختی گچساران برگزار شد نفت و گاز با نتیجه چهار بر دو به برتری  رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها