نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1393 - 13:02
ساختمان جدید حوزه علمیه امام صادق(ع) گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج ،رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم  کلنگ ساخت ساختمان جدید حوزه علمیه امام صادق علیه السلام برادران گچساران بر زمین زده شد.

 

حجت‌الاسلام محمد پایدار، رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: حوزه علمیه امام صادق(ع)گچساران در زمینی به مساحت 5 هکتار پیش‌بینی شده است که در حال حاضر دو هکتار از آن به صورت رسمی و سند‌دار به حوزه واگذار شده است.

 

وی افزود: سه هکتار دیگر نیز به حوزه اختصاص یافته است اما در تلاش برای انجام کارهای اداری و اسناد آن هستیم. اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت حوزه علمیه برادران امام صادق(ع) گچساران افزون بر 30 میلیارد ریال بوده که از این اعتبار 10 میلیارد آن 100 درصد تخصیص یافته است.

 

پایدار گفت: اعتبار تخصیص یافته به این مکان از محل اعتبارات استانی و ملی فراهم شده است. حوزه علمیه جدید برادران گچساران با عنوان امام صادق(ع) در دو طبقه و یک زیرزمین طراحی و تعریف شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر کار ساخت آن آغاز شود.

 

گفتنی است مراسم گلنگ زنی احداث ساختمان جدید حوزه امام صادق (ع)در نزدیکی مسکن مهر و روبروی سایت دانشگاه پیام نور گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها