نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1402 - 14:23
با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی؛
مهمترین پروژه‌های که در هفته دولت درگچساران به بهره‌برداری رسید+تصاویر
فرماندار گچساران گفت: 86 طرح عمرانی و اقتصادی بااعتباری بیش از 645 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:  طی هفته دولت برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار شد، امروز نیز در آخرین روز از هفته دولت پروژه‌های شاخص این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

دیهیمی خوب افزود: تعداد ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی بااعتباری بالغ‌بر ۶۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد که از این تعداد نیز ۵۸ طرح عمرانی و اقتصادی بااعتباری بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گچساران ادامه داد: کلنگ احداث تعداد ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی نیز بااعتباری بیش از ۴۴۸ میلیارد تومان در این شهرستان نیز زده شد.

وی افزود: کلنگ زنی پروژه بهسازی راه اصلی گچساران به باباکلان (قطعه سوم) به طول ۳٫۵ کیلومتر با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان و همچنین افتتاح پروژه تعریض، بهسازی و روکش آسفالت جاده باباکلان به سمت بی‌بی حکیمه (س) به طول ۱۴ کیلومتر بااعتبار ۱۷ میلیارد تومان ازجمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان گچساران کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار گچساران در ادامه اظهار کرد: افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید بهنیا اصل به مساحت ۱۰۵۰ مترمربع بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح پروژه تعریض و بازگشایی بلوار مالیات (فاز دوم) به طول ۱ کیلومتر بااعتبار 6 میلیارد تومان، افتتاح پروژه پایگاه سلامت شهید محلاتی به مساحت ۲۱۰ مترمربع بااعتبار ۲٫۸ میلیارد تومان، کلنگ زنی پروژه پیاده‌روسازی کنار زیرگذر شهر (فاز اول) به طول 4۵۰ متر بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان و افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای آبچیرک به مساحت 1200 متر بااعتبار ۱٫۲ میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان گچساران کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.

تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها