نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1393 - 11:31
نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه استانهای بوشهر و فارس:
فتنه 88یک توطئه از قبل طراحی شده بود/حماسه9 دی انقلابی دیگر در درون انقلاب بود
نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه استانهای بوشهر و فارس با بیان اینکه بسیاری از زوایای فتنه 88وخیانت‌های سران فتنه هنوز پنهان است،گفت: آنهایی که در فتنه 88 از مردم جدا شدند، شیطان و استکبار جهانی گمراهشان کرد و دست استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی دراین ماجرا روشن بوده است و تردیدی نیست که فتنه یک توطئه از قبل طراحی شده است.

به گزارش آفتاب جنوب ،صبح امروزحجت السلام سید کرامت الله مظاهری نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه استانهای بوشهر و فارس، در همایش بزرگداشت حماسه 9دی در گچساران ،انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین پدیده قرن برشمرد و گفت:ايـن حادثه بزرگ قرن از يكسو معادلات سياسى استكبار را در ادامه سـياست سلطه وتقسيم استعمارى جهان بهم زد و از سوى ديگر يكى از اسـتـوارترين رژيـم هاى وابـسته را كـه از حـمايت قـدرتهاى بـزرگ برخوردار بود ريشه كن نمود.

 

همایش بزرگداشت حماسه9 دی در گچساران برگزارشد

 

وی افزود:انقلاب اسلامی ما در طول این مدت با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان به ویژه استکبار جهانی که به سرکرده آمریکا اقدامات توطئه‌جویان بسیاری را علیه نظام اسلامی طراحی کرده‌اند که با رهبری امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و وحدت ملت تاکنون ناکام مانده است.

 

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه استانهای بوشهر و فارس تصریح کرد: توطئه‌ها و ترفندهایی که دشمنان در طول سال‌های گذشته برای براندازی نظام و انقلاب به کار گرفته‌اند با حضور امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری همواره با شکست مواجه شده است.

 

مظاهری اظهارکرد:استکبار با شهادت و ترور علما ،شخصیت های برجسته نظام،دانشمندان هسته ای و فرزندان این ملت همیشه در پی ضربه زدن به این انقلاب بوده اند.

 

وی با اشاره به ریشه فتنه 88 و طرح دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، که از طریق سفارت های اروپایی و سناتور امریکا، "مک کین" انجام شد ،گفت:سران فتنه با انتخاب رنگ خاصی برای جریان خود و با حمایت دشمن، در صدد الگو برداری از انقلاب های رنگی و ایجاد مقاصد خود در کشور بودند.

 

این مسئول اظهارکرد: در جریان فتنه 88 شاهد بودیم، خواص هم می توانند دچار انحراف و اشتباه شوند پس تنها چراغ هدایت مردم امام است و تبعیت از ولایت فقیه در عصر غیبت و ملاک قرار دادن ایشان می تواند تنها عاملی برای جلوگیری از لغزش ها باشد.

 

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه استانهای بوشهر و فارس یادآورشد:آنهایی که در فتنه 88 از مردم جدا شدند، شیطان و استکبار جهانی گمراهشان کرد و دست استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی دراین ماجرا روشن بوده است و تردیدی نیست که فتنه یک توطئه از قبل طراحی شده است.

 

مظاهری با بیان اینکه 9 دی تجلی ملت برای خنثی کردن عوامل بیگانه بود،افزود:دشمنان 36 سال است که علیه نظام ما توطئه‌افکنی می‌کند و این بار با سوء استفاده از فرصت انتخابات می‌‌خواستند که نظام را متلاشی کنند که خوشبختانه مردم ما با حرکت خود آنها را برجای خود نشاندند.

 

وی خاطرنشان کرد:حماسه 9 دی امتحان بزرگی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و همه مردم ثابت کردند پشتوانه نظام هستند و هیچ گاه در مقابل ظلم ساکت نخواهند شد.

 

این مسئول تصریح کرد:مردم با صبر، مقاومت و دور اندیشی و در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و محک زدن این حوادث و تجربه‌های گذشته‌ی انقلاب به درستی سره را از ناسره بازشناختند و انقلابی دیگر در درون انقلاب خود به وجود آوردند که نه تنها برای نظام و مردم کشورمان ارمغان بزرگی و آفرینش عزت بود بلکه استراتژی دشمن را در مقابله با نظام به چالش کشید و نارسایی مبانی لیبرال دموکراسی و اتاق فکر ایشان را به اثبات رساند.

 

 تبیین ریشه‌های فتنه 88 در بین آحادجامعه لازم وضروری است

 

مظاهری یادآورشد:اجتماع عظیم مردم در یوم الله 9 دی گویای یک حقیقت روشن است و آن حقیقیت مسئله پیوند قلبی مردم با ولایت و رهبری است و این اجتماع به منظور درس آموزی و حضور به موقع در صحنه و عمل به موقع و ایستادگی و استقامت در راه آرمان های انقلاب بوده است.

 

همایش بزرگداشت حماسه9 دی در گچساران برگزارشد

 

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه استانهای بوشهر و فارس با تاکید بر اینکه تبیین ریشه‌های فتنه 88 در بین آحادجامعه لازم وضروری است ،گفت: بسیاری از زوایای فتنه 88 ،خیانت‌های سران فتنه و فتنه گران هنوز پنهان مانده است.

 

وی با بیان اینکه سران فتنه هیچ جایگاهی در بین مردم و نظام اسلامی ندارند، اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس ،فرانسه و رژیم‌های وابسته به آنها، سلطنت‌طلبان، منافقان، بهائی‌ها، گروه‌های ضدانقلاب و برخی از کشورهای عربی و مسلمانان منطقه فتنه‌گران را همراهی می‌کردند اما با وجود این پیچیدگی و گستردگی حرکت فتنه دشمنان، این خروش ملت ایران بود که این توطئه‌ها را خنثی کرده و نقش بر آب کرد.

 

این مسئول ولایت‌مداری، فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبارستیزی و حضور در صحنه ها و دشمن‌شناسی را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد:  تداوم راه حق و حقیقت نیز تنها با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب محقق می‌شود.

 

مظاهری وحدت ملی و تبعیت محض از ولایت فقیه را از رموز موفقیت و پیروزی ملت در همه صحنه ها دانست و گفت:بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نیاز اساسی جامعه امروز است وهمه تلاش ها و اهتمام ما باید در این راستا بوده تا در مسیر رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسنت به سخنان پر محتوا حاج اقا مظاهری فتنه رو نابود کردی درود بر شما

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها