نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1393 - 13:30
امام جمعه گچساران با بیان اینکه مذاکرات اخیر ایران و گروه موسوم به 1+5 گویای نداشتن صداقت آمریکایی ها است،تصریح کرد: عملکرد اعضای گروه 1+5 نشان می دهد این گروه به دنبال توافق نیستند و تنها هدف آنها باج خواهی و به خیال خود گرفتن پوئن از ایران است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نماگزاران به رعایت تقوا و اجتناب از نافرمانی‌های پروردگار ،گفت:تقوا مهم‌ترین مانع و سد در برابر سیل گناهان و نافرمانی‌های خداوند بوده و انسان‌های باتقوا بهترین بندگان خداوند هستند.

 

 

وی با تسلیت  ایام حزن و اندوه رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) وشهادت امام‌ رضا(ع)، اظهارکرد:کسانی که در مسیر اهل بیت علیهم السلام  گام نهادند رستگار و سرافراز خواهند شدو کسانی که در غیر این مسیر حرکت نمایند، سقوط خواهند نمود.

 

امام جمعه گچساران با تاکید بر اینکه در انتخاب اسامی برای فرزندان خود از اسم پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) استفاده نماید،افزود:انتخاب اسامی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) سبب لطف و مرحمت خداوند در آخرت خواهد شد.

 

 

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران اربعین امسال را شکستی بزرگ برای دشمنان شیعه برشمرد و گفت: اربعین امسال با وجود تهدیدات داعش با نظم و شکوه تاریخی بزرگی برگزار شد و این حضور مردم شکستی بزرگ برای دشمنان اسلام به ویژه شیعیان بود.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه مذاکرات اخیر ایران و گروه موسوم به 1+5  گویای نداشتن صداقت آمریکایی ها است،تصریح کرد: عملکرد اعضای گروه 1+5 نشان می دهد این گروه به دنبال توافق نیستند و تنها هدف آنها باج خواهی و به خیال خود گرفتن پوئن از ایران است.

 

 

وی در ادامه  وقف را ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت و عصمت و طهارت(ع) برشمرد و افزود: کسانی که توانایی وقف مال، اموال و اماکن خود را برای کمک به دیگران دارند با وقف آن هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند و صاحب اجر اخروی نیز خواهند شد.

 

حجازی با تاکید بر جایگاه و اهمیت وقف در فرهنگ اسلامی گفت: وقف یکی از سنت های مقدس و سفارش شده در فرهنگ و آموزه های دینی و اسلامی است که امروز باید براساس نیازهای جامعه آن را هدایت کرد.

 

 

وی فرهنگ وقف را توجه انسان به دیگران و نسل آینده، دوری از خودخواهی و احساس مسئولیت در قبال جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید با ترویج فرهنگ وقف برای حل مشکلات جامعه تلاش و برنامه ریزی کنیم و خوشبختانه امروز به برکت خون شهدا، هدایتهای امام راحل(ه) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، فرهنگ وقف بتدریج در جامعه در حال احیاء است.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام سایت بنده لینک کنید داخل سایتون با تشکرhttp://sobhekavir.ir

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها