نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1393 - 9:54
با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت
بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی فوتبال در گچساران
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای سرآب‌ننیز ،‌ چمن مصنوعی پارک جنگلی و زمین چمن مصنوعی ‌ورزشگاه تختی در گچساران افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای سرآب‌ننیز گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، دو نماینده از وزارت نفت، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی استانداری، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

 

 

جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین اظهارکرد: یکی از اولویت‌های ما در سطح استان توسعه زیرساخت‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی است که در این راستا کارهای بسیاری صورت گرفته است.

 

وی افزود: احداث زمین‌های چمن مصنوعی به ویژه در روستاها جهت پرکردن اوقات و فراغت جوانان خدمت مطلوبی به مردم استان است.

 

ایزدپور تصریح کرد: باتوجه به استعدادهای خوب ورزشی در این استان همه ما باید جهت شناسایی و حمایت از این ورزشکاران تلاش کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد درادامه خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای سرآب‌ننیز و زمین چمن مصنوعی تختی دوگنبدان با اعتبار 2 میلیارد و 500 هزار ریال از محل اعتبارات هدایای وزارت نفت آماده افتتاح است و اکنون شاهد افتتاح این زمین چمن مصنوعی در روستای سرآب‌ننیز گچساران هستیم.

 

این مسئول اظهارکرد:متاسفانه در بسیاری از روستاها، خصوصا ورزشکاران و جوانان از داشتن امکانات ورزشی و فضای مناسب جهت ورزش بی‌بهره هستند که امید است امروز افتتاح این پروژه را به فال نیک گرفته و شاهد افتتاح پروژه‌های دیگر در همه روستاهای استان شویم.

 

وی افزود:در سال‌جاری 29 پروژه زمین چمن مصنوعی با اعتبار 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت در 2 شهرستان گچساران و باشت در حال احداث است که امروز 6 پروژه آن افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها