نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آبان 1393 - 22:13
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: اعتباری افزون بر 93 میلیارد ریال برای تکمیل 18 زمین چمن مصنوعی در گچساران اختصاص یافته است.

اسماعیل حسینی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،اظهارکرد: در حال حاضر18 پروژه زمین چمن مصنوعی با اعتباری افزون بر 93 میلیارد ریال وبا پیشرفت‌های فیریکی مختلفی در حال تکمیل است .

 

وی افزود: از این تعداد، 10 پروژه شهری و هشت پروژه‌ نیز در روستاها وجود دارد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: زمین چمن‌های مصنوعی در حال تکمیل در نقاطی از جمله پارک جنگلی کارکنان دولت، پارک محله لبنان، پارک محله سادات ، محله رادک و پارک بانوان قرار دارند.

 

حسینی گفت:زمین چمن مصنوعی تختی گچساران با 80 درصد پیشرفت، 180 دستگاه با 50 درصد، روستاهای تلخ‌آب شیرین، امامزاده جعفر (ع)، سرآبننیز و مظفرآباد از دیگر پروژه‌های چمن مصنوعی در گچساران هستند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در ادامه از اختصاص 110 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در راستای مرمت و تعمیر کف‌پوش سالن‌های ورزشی گچساران خبر داد.

 

وی افزود: بزرگترین چمن مصنوعی ورزشی گچساران در مجموعه بشارت این شهرستان وجود دارد که این زمین برای فوتبال پیش‌بینی شده اما دیگر زمین‌های چمن مصنوعی به فوتسال اختصاص دارد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها